    From: Olo <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: zmiana taryfy w play
    Date: Sun, 31 Aug 2014 12:08:42 +0200

    Witam. Teściowa kupiła sobie telefon z kartą play, do tego starter z
    taryfą FORMUŁA MINI MAX na Kartę. W praniu okazało się, iż praktycznie
    nie dzwoni tylko wszyscy do niej dzwonią. Problem leży w tym iż
    jednorazowo doładowała sobie za 60 zł a dziś kończy się termin ważności
    połączeń wychodzących i jeszcze z 50 zł jeszcze zostało.
    Doradźcie mi na jaką taryfę zmienić, aby kasa na jak najdłużej została
    na koncie i aby połączenia do play były darmowe. Kiedyś to było play
    fresh darmowe rozmowy i sms, a teraz co?
    Z przejrzenia ofert wynika, iż już nic takiego nie ma, więc
    zastanawiałem się czy obecnie nie wybrać Play na Kartę Rok Ważności
    Konta a jak wydzwoni kasę to zmienić na jaką inną gdzie są bezpłatne
    połączenia wewnątrz sieci. Ale nie wiem czy jak zmienię taryfę to nie
    przepadnie te 50 zł.
    Może ktoś poratuje jakimś pomysłem.
    Olo