  • 1. Data: 2014-08-31 12:08:42
    Temat: zmiana taryfy w play
    Od: Olo <j...@w...pl>

    Witam. Teściowa kupiła sobie telefon z kartą play, do tego starter z
    taryfą FORMUŁA MINI MAX na Kartę. W praniu okazało się, iż praktycznie
    nie dzwoni tylko wszyscy do niej dzwonią. Problem leży w tym iż
    jednorazowo doładowała sobie za 60 zł a dziś kończy się termin ważności
    połączeń wychodzących i jeszcze z 50 zł jeszcze zostało.
    Doradźcie mi na jaką taryfę zmienić, aby kasa na jak najdłużej została
    na koncie i aby połączenia do play były darmowe. Kiedyś to było play
    fresh darmowe rozmowy i sms, a teraz co?
    Z przejrzenia ofert wynika, iż już nic takiego nie ma, więc
    zastanawiałem się czy obecnie nie wybrać Play na Kartę Rok Ważności
    Konta a jak wydzwoni kasę to zmienić na jaką inną gdzie są bezpłatne
    połączenia wewnątrz sieci. Ale nie wiem czy jak zmienię taryfę to nie
    przepadnie te 50 zł.
    Może ktoś poratuje jakimś pomysłem.
    Olo

  • 2. Data: 2014-08-31 12:16:35
    Temat: Re: zmiana taryfy w play
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 31 Aug 2014 12:08:42 +0200, Olo <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    >Konta a jak wydzwoni kasę to zmienić na jaką inną gdzie są bezpłatne
    >połączenia wewnątrz sieci. Ale nie wiem czy jak zmienię taryfę to nie

    Najlepsze taryfy z roczną ważnością konta. Są dalej dostępne tylko są
    poukrywane na stronie, znaczy ta jedna rok ważności konta jest
    natomiast pozostałych nie widać, ale można na nie migrować bez
    problemu i z nich korzystać.
    Tu masz poradnik do tych taryf:
    http://forumplay.pl/showthread.php/6765-FAQ-Taryfy-p
    lay-fresh-z-roczn%C4%85-wa%C5%BCno%C5%9Bci%C4%85-kon
    ta
    Najlepsza jest taryfa play fresh darmowe rozmowy i smsy w play jeśli
    teściowa nie korzysta z internetu.
    Zmień taryfę kodem bądź przez play24 i doładuj za 5zł i konto główne
    się przedłuży o rok.
    Pamiętaj że zmiana taryfy może trwać do 24 godzin, system play mieli
    wszystko między 0.00-1.00 więc jak zmienisz dziś to do jutra rana
    powinno być wszystko ok.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2014-08-31 12:23:47
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 31 Aug 2014 12:16:35 +0200, dizel <x...@x...xx> wrote:

> [...]
    >Pamiętaj że zmiana taryfy może trwać do 24 godzin, system play mieli
    >wszystko między 0.00-1.00 więc jak zmienisz dziś to do jutra rana

    Jeśli będzie pokazywało błąd przy zmanie taryfy że niedostępna czy coś
    to najpierw przejdź na roczną ważność konta *163*2#, i dopiero potem
    na tą z darmówkami do play.
    Jak nie to próbuj przez play24 bo ostatnio są problemy ze zmianą
    taryfy.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2014-08-31 12:38:35
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-08-31 12:08, Olo pisze:

    > Ale nie wiem czy jak zmienię taryfę to nie
    > przepadnie te 50 zł.

    Kasa nie przepada i możesz sobie migrować między taryfami prepaida do
    woli. Przepadają pakiety: internetowe, minut, czy sms.
    Kasa przepadnie jedynie gdy zamienisz prepaid na abonament.

    > Może ktoś poratuje jakimś pomysłem.

    Kolega dizel się wystarczająco rozpisał.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 5. Data: 2014-08-31 12:49:43
    Od: Olo <j...@w...pl>

> [...]
    > na tą z darmówkami do play.
    > Jak nie to próbuj przez play24 bo ostatnio są problemy ze zmianą

    Ponieważ zmianę mogę wykonać tylko przez play24, na chwilę obecną
    zmieniłem na taryfę rok ważności konta - tej z darmowymi rozmowami
    niestety nie mam dostępniej przez www.
    Może później jak się zmieni taryfa będzie dostępna i ta z bezpłatnymi
    rozmowami.
    Dziękuję za radę.
    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.