  • 11. Data: 2010-06-14 08:23:11
    Temat: Re: znaczek - będzie w salonie?
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Przypomniało mi sie jeszcze - emblematy na alusy do porsche cayenne były w
    > promocji jakiś czas temu - po 930 szt. ;-)

    LOL
    z drugiej strony... jak stac kogos na cayenne to stac i na znaczek za
    1kpln;P

  • 12. Data: 2010-06-14 09:54:28
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Skośne L? Lexus? Przygotuj sie na parę stów, a może i parenaście...

    Lexus Krakow - 150zł. Na jutro ma byc, zobaczymy...

  • 13. Data: 2010-06-14 09:56:27
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    neoniusz wrote:
    > Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomoœci

    > Lexus Krakow - 150zł. Na jutro ma byc, zobaczymy...

    dostaniesz swój ;) Maja umowę z kolesiami z blokowisk.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 14. Data: 2010-06-14 10:11:25
    Od: AL <a...@s...tam>

    =Marcos= pisze:

    > Jak dobrze poszukasz, to nawet swój odkupisz :P

    i moze jeszcze odpryski po farbie - dopasujesz ukladanke i bedzie jak
    dawniej ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 15. Data: 2010-06-14 10:14:07
    Od: AL <a...@s...tam>

    Michał Gut pisze:

    > LOL
    > z drugiej strony... jak stac kogos na cayenne to stac i na znaczek za
    > 1kpln;P

    a skad taki wniosek?
    Cayenne nie jest tam jakims statkiem kosmicznym a tylko zwyklym
    samochodem, ktory kupuje sie za rowniez ciezko zarobione pieniadze przez
    obywatela, ktory - tak mysle - umie liczyc, i nie rzuci sie na takie
    znaczki tylko dlatego, ze 'w promocji' ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 16. Data: 2010-06-14 10:31:52
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > dostaniesz swój ;) Maja umowę z kolesiami z blokowisk.

    Podejrzewal, ze to raczej lokalni gowniarze. Jezdzilo takich dwoch
    ok.14-15lat i dziwnie sie przygaladali. Chociaz trudno stwierdzic, bo odkad
    jezdze tym autem, to wielu ludzi dziwnie sie przyglada.
    A ta kradziez wyglada jak robota takich wlasnie malych gnojow.

  • 17. Data: 2010-06-14 11:33:31
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    neoniusz pisze:

    > Chociaz trudno stwierdzic, bo odkad
    > jezdze tym autem, to wielu ludzi dziwnie sie przyglada.

    Az taki stary jestes?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 18. Data: 2010-06-14 11:36:37
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> napisał w
    wiadomości news:hv4t1c$n9j$1@node2.news.atman.pl...

    > Az taki stary jestes?

    Chyba az tak mlody ;) Zawisc w narodzie nie ginie.

  • 19. Data: 2010-06-14 11:44:24
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> napisał w
    > wiadomo?ci news:hv4t1c$n9j$1@node2.news.atman.pl...

    > Chyba az tak mlody ;) Zawisc w narodzie nie ginie.

    Ha, bo widzisz, kiedyś to ja rządziłem na osiedlu, teraz małolaty z daleka
    mi sie kłaniają i pytają czy siatki nie ponieść ;-))

    Auto mam ze dwa razy tańsze od lexusa, ale takie z udających sportowe,
    gównażeria popatrzy, pocmoka, popyta ile wyciąga i do głowy im nie przyjdzie
    żeby coś urwać ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 20. Data: 2010-06-14 12:00:37
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-14 11:44, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > Ha, bo widzisz, kiedyś to ja rządziłem na osiedlu, teraz małolaty z
    > daleka mi sie kłaniają i pytają czy siatki nie ponieść ;-))

    No tak. Potrafiłeś tak przyjebać, że się przeciwnikowi kredki z
    tornistra wysypywały. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl