  • 121. Data: 2010-02-15 19:36:21
    Temat: Re: zostałem porażony
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Paweł Pawłowicz napisał:
    > Przy okazji: fakt, że matematykę wprowadzono do matury jako przedmiot
    > obowiązkowy, zawdzięczamy Unii Europejskiej. Polska podjęła takie
    > zobowiązanie w Traktacie Akcesyjnym, wymuszone przez stronę unijną
    > wbrew zamiarom ministerstwa.
    > Ale odeszliśmy daleko od tematu grupy...

    No - jesteśmy porażeni :-) Z tą matematyką, to nie wiedziałem. A tak
    wmawiali małolatom, że Unia to dla nich samo dobro :-)

  • 122. Data: 2010-02-15 19:40:03
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Paweł Pawłowicz napisał:
    > Zwykle nauczyciele prowadzą zajęcia dodatkowe, aby wypełnić wymagania
    > "Ustawy o awansie zawodowym nauczycieli". Jest to jeden z najbardziej
    > idiotycznych aktów prawnych, jakie kiedykolwiek widziałem. W praktyce
    > działa tak, że nauczyciel zbiera papierki do awansu, bo z tego ma
    > pieniądze, kosztem tego, co robić powinien. Czyli uczenia.
    > A uzyskany stopień awansu pozostaje w całkowitej abstrakcji do
    > wartości edukacyjnej nauczyciela.

    > Wypisują za darmo.

    Jak to było? Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie....
    O tempora, o mores, o ku...

  • 123. Data: 2010-02-15 21:24:34
    Temat: Re: (OT) zostałem porażony
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:hlc8d1$nl3$1@nemesis.news.neostrada.pl,
    Maciek <m...@p...com> nabazgrał:

    > No - jesteśmy porażeni :-) Z tą matematyką, to nie wiedziałem. A tak
    > wmawiali małolatom, że Unia to dla nich samo dobro :-)

    No!
    Dadzą nam jeszcze _popalić_!

    Włodek :/

  • 124. Data: 2010-02-15 21:46:02
    Temat: Re: Re: zostałem porażony
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    On Mon, 15 Feb 2010 20:40:03 +0100, Maciek <m...@p...com>
    wrote:

    >Jak to było? Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie....
    >O tempora, o mores, o ku...

    No to jeszcze cytacik ze strony MEN o reformie systemu edukacji:

    "Jeszcze kilka lat temu tylko około 50% uczniów z każdego rocznika
    podejmowało naukę
    w szkołach umożliwiających zdawanie matury. Dziś, po ukończeniu
    gimnazjum, takie szkoły
    wybiera 80% uczniów. W rezultacie co drugi Polak w wieku od 19 do 24
    lat studiuje, zaś
    liczba studentów w Polsce, w ciągu zaledwie kilku lat, wzrosła aż
    pięciokrotnie.
    Dziś w szkołach kończących się maturą, a następnie na uczelniach, mamy
    dużą grupę
    młodzieży, która dawniej zakończyłaby swoją edukację w zasadniczej
    szkole zawodowej.
    Jest jasne, że szkoła powinna tę nową populację uczyć inaczej;
    tymczasem dzisiejsze progra-
    my nauczania zostały stworzone z myślą o zdolniejszej połowie każdego
    rocznika."

    A więc obniżamy poziom tak, aby każdy matoł miał dyplom mgr.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 125. Data: 2010-02-15 21:59:24
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Feb 2010 20:36:21 +0100, Maciek wrote:

    >No - jesteśmy porażeni :-) Z tą matematyką, to nie wiedziałem. A tak
    >wmawiali małolatom, że Unia to dla nich samo dobro :-)

    Malolaty nie glosuja :-)

    A poza tym to moze i dobrze, przynajmniej matura cos znaczy, a nie ze
    delikwent zna polski :-)

    J.

  • 126. Data: 2010-02-16 10:44:13
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:htfjn55v6p8on8g23brgu9a2bptajavo2g@4ax.com,
    Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl> nabazgrał:
    (ciap)
    >... W rezultacie co drugi Polak w wieku od 19 do 24
    > lat studiuje, zaś
    > liczba studentów w Polsce, w ciągu zaledwie kilku lat, wzrosła aż
    > pięciokrotnie.

    Z czego większość to "nowe" uczelnie zlokalizowane po "wsiach" :-(

    Włodek

  • 127. Data: 2010-02-16 19:56:29
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Włodzimierz Wojtiuk napisał:

    > Z czego większość to "nowe" uczelnie zlokalizowane po "wsiach" :-(

    A wszystko zepsuł minister obrony narodowej. Brak obowiązkowego wojska
    spowodował obniżenie ambicji edukacyjnych wśród młodzieży płci męskiej
    :-) Taki upadek wpływów do kasy.
    Maciek

  • 128. Data: 2010-02-16 20:04:22
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Paweł Pawłowicz napisał:

    > A więc obniżamy poziom tak, aby każdy matoł miał dyplom mgr.

    I jeszcze się tym chwalą ... W sumie nie dziwię się, że wszyscy tak
    łatwo łykają te dysfunkcje. Ogólne manie wszystkiego w d....