  • 1. Data: 2009-04-23 13:43:57
    Temat: zużyta bateria
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    szybkie pytanko może Ktoś się orientuje, czy zużyty akumulatorek
    staje się z ogniwa generującego prąd obciążeniem pobierającym
    prąd z obwodu w którym jest umieszczony - trochę zamieszałem...
    czy zużyty akumulator pobiera prąd z ładowarki jednym słowem?

  • 2. Data: 2009-04-23 13:53:09
    Temat: Re: zużyta bateria
    Od: Marcin Łukasik <.marcin.@.milea.pl.>

    identyfikator: 20040501 pisze:
> [...]
    > się z ogniwa generującego prąd obciążeniem pobierającym prąd z obwodu w
    > którym jest umieszczony - trochę zamieszałem... czy zużyty akumulator

    Pobiera. Chyba, że "zużyty" to "przecięty na pół" :)

    m.

    --
    Milea Wireless Communications, http://milea.pl
    Anteny WiFi, UMTS, kable, zlacza, akcesoria.

    ``Be who you are and say what you feel, because those who mind don't
    matter and those who matter don't mind.''