  • 1. Data: 2012-05-13 12:40:35
    Temat: ....
    Od: aneczka58_04 <aneczka58_04@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam, własnie bedę zdawać prawko na motor, jaki pierwszy motor były by
    dla mnie ( jako kobiety) odpowiedni ?

  • 2. Data: 2012-05-13 13:31:25
    Temat: Re: ....
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.05.2012 12:40, aneczka58_04 pisze:
    > Witam, własnie bedę zdawać prawko na motor, jaki pierwszy motor były by
    > dla mnie ( jako kobiety) odpowiedni ?

    Czerwony.

  • 3. Data: 2012-05-13 13:47:15
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl>

    Użytkownik "aneczka58_04" <aneczka58_04@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Witam, własnie bedę zdawać prawko na motor, jaki pierwszy motor były by
    > dla mnie ( jako kobiety) odpowiedni ?

    Pewnie jakiś GS 500 albo Honda CB 500.

    http://www.moto-opinie.info/index.php?action=show&id
    _produktu=117

    Możesz też celować np. w Honde Hornet 600, bo jest całkiem mała, ale tu już
    trzeba znacznie bardziej uważać, bo 100 KM to już całkiem pokaźna moc jak na
    pierwszy motocykl.

    --
    Drzewo
    www.moto-opinie.info - opinie na temat produktów motocyklowych

  • 4. Data: 2012-05-13 17:39:58
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-05-13 12:40, aneczka58_04 pisze:
    > Witam, własnie bedę zdawać prawko na motor, jaki pierwszy motor były by
    > dla mnie ( jako kobiety) odpowiedni ?
    > --

    Różowy,weź się chociaż określ co Ci się podoba,wróżki tu nie znajdziesz.
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 5. Data: 2012-05-13 19:47:24
    Od: Mariusz <m...@d...dziecka.pl>

    W dniu 2012-05-13 13:47, Drzewo pisze:
    > U?ytkownik "aneczka58_04"<aneczka58_04@_NOSPAM_wp.pl> napisa? w wiadomo?ci
    z.pl...

    > Mo?esz te? celowa? np. w Honde Hornet 600, bo jest ca?kiem ma?a, ale tu ju?
    > trzeba znacznie bardziej uwa?a?, bo 100 KM to ju? ca?kiem poka?na moc jak na
    > pierwszy motocykl.
    >
    > --
    > Drzewo

    To juz jesli to ma byc 500-600 to lepiej CBF 500/600 - hornet to jednak
    na pierwsze moto nie najlepszy pomysl.

    --
    pzdr
    Mariusz

  • 6. Data: 2012-05-13 20:43:10
    Od: "Marcin" <f...@g...pl>

    > Witam, własnie bedę zdawać prawko na motor, jaki pierwszy motor były by
    > dla mnie ( jako kobiety) odpowiedni ?

    Fajne 125 robi Honda. Chcesz coś tańszego - Chińczycy chyba tez coś robią.

  • 7. Data: 2012-05-14 12:26:30
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-13 12:40, aneczka58_04 pisze:
    > Witam, własnie bedę zdawać prawko na motor, jaki pierwszy motor były by
    > dla mnie ( jako kobiety) odpowiedni ?
    > --

    Temat i 'sygnaturka' mówią wszystko.
    Żaden.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 8. Data: 2012-05-15 18:19:21
    Od: "D.Radecki" <m...@g...pl>

    zastanów się co chciałabyś mieć między nogami, jak ci z tym dobrze to się z
    tym prześpij i kupuj w ciemno !

    faceci wiedzą co chcą dlatego to fajnie wygląda