  • 1. Data: 2012-05-11 15:21:42
    Temat: Śmierć motocyklisty policjanta
    Od: "D.Radecki" <m...@g...pl>

    http://www.tvn24.pl/-1,1744185,0,1,policjant-na-moto
    cyklu-zderzyl-sie-z-ciezarowka,wiadomosc.html

    Może teraz wezmą się bardziej za kierowców Tir-ów, jak zginął policjant.
    Krew zalewa jak się widzi jak kierowcy Tir-ów łamią przepisy - myślą, że są
    tylko jedynymi uzytkownikami dróg a na kursach dla kierowców Tir-ów
    instruktorzy mówią wprost żeby jechali na czołowe, bo pojazd mniejszy jest
    poniżej ich kolan...

    Powinni zrobić tak jak w Szwecji, że droga jest przedzielona słupkami z
    drutem, aby nie wjeżdzać na przeciwny pas

    [i][i][i]

    Cześć pamięci policjanta, który zginął...

  • 2. Data: 2012-05-11 15:28:59
    Temat: Re: Śmierć motocyklisty policjanta
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl>

    Użytkownik "D.Radecki" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > są tylko jedynymi uzytkownikami dróg a na kursach dla kierowców Tir-ów
    > instruktorzy mówią wprost żeby jechali na czołowe, bo pojazd mniejszy jest

    Może masz racje, ale zauważ że o motocyklistach mówi się dokładnie to samo.
    Nie powinniśmy wszystkich wsadzać do jednego wora.

    > Cześć pamięci policjanta, który zginął...
    [*]

    --
    Drzewo
    www.moto-opinie.info - opinie na temat produktów motocyklowych

  • 3. Data: 2012-05-11 15:30:41
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2012-05-11 15:21, D.Radecki pisze:

    > Powinni zrobić tak jak w Szwecji, że droga jest przedzielona słupkami z
    > drutem, aby nie wjeżdzać na przeciwny pas

    Tak, tak i jeszcze linkę do kierownicy sobie zainstaluj. Odchodzi się od
    stosowania barier które mogą być groźne dla uczestników ruchu a Ty
    proponujesz to jako zabezpieczenie na grupie motocyklowej? Co zrobisz na
    takiej drodzy gdy Ci ktoś wyjedzie z boku i nie będzie gdzie uciekać?
    Wybierzesz przywalenie w bok czy obcięte nogi bo na lewy pas nie dasz
    rady uciec? Każdy kij ma dwa końca...
    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 4. Data: 2012-05-11 15:34:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/11/2012 03:30 PM, Qlfon wrote:

> [...]
    > takiej drodzy gdy Ci ktoś wyjedzie z boku i nie będzie gdzie uciekać?
    > Wybierzesz przywalenie w bok czy obcięte nogi bo na lewy pas nie dasz

    To jest lepsze:
    <http://www.scigacz.pl/Energochlonne,bariery,linowe,
    szybka,estetyczna,smierc,17112.html>

    <http://satanizm.eu/recydywIsTa-bijE-dziewczynKe.bmp

    Przepraszam, że sikacz ale to pierwsze gugiel znalazł.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2012-05-11 15:36:36
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2012-05-11 15:34, AZ pisze:

> [...]
    szybka,estetyczna,smierc,17112.html>

    > <http://satanizm.eu/recydywIsTa-bijE-dziewczynKe.bmp
    >

    > Przepraszam, że sikacz ale to pierwsze gugiel znalazł.

    Spoko, nie miałem nawet siły poszukać ale moze fotki przemówią
    wątkotwórcy do głowy. A możne nie jeźdź albo może Kolina?

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 6. Data: 2012-05-11 16:46:58
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-05-11 15:21:42 +0200, "D.Radecki" <m...@g...pl> said:

> [...]

    > teraz wezmą się bardziej za kierowców Tir-ów, jak zginął policjant.
    > Krew zalewa jak się widzi jak kierowcy Tir-ów łamią przepisy - myślą, że są

    Byłeś w szoferce i widziałeś jak celowo poszedł na czołówkę, czy tak
    tylko pieprzysz bez pomyślunku, niczym redaktorzyna ze szmatławca
    pokroju Fucktu?

    > Powinni zrobić tak jak w Szwecji, że droga jest przedzielona słupkami z
    > drutem, aby nie wjeżdzać na przeciwny pas

    Tak tak i zakazać w ogóle wyprzedzania przy okazji. Motocyklom też.
    Jeszcze jakieś genialne pomysły?

    de Fresz

  • 7. Data: 2012-05-11 16:55:31
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    AZ pisze:

    > <http://satanizm.eu/recydywIsTa-bijE-dziewczynKe.bmp
    >

    > Przepraszam, że sikacz ale to pierwsze gugiel znalazł.

    Tak sobie myslę, że to nie ma specjalnego znaczenia czy bariera jest z
    blachy czy z liny. Jak dla mnie to artykuł na scigaczu trąci demagogią.
    Walnięcie w dowolną przeszkodę tego typu zakończy sie słabo.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2012-05-11 16:58:58
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    de Fresz pisze:

    > Byłeś w szoferce i widziałeś jak celowo poszedł na czołówkę, czy tak
    > tylko pieprzysz bez pomyślunku, niczym redaktorzyna ze szmatławca
    > pokroju Fucktu?

    Spokojnie, OIDP to ponoć podjudzacz grupowy :)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 9. Data: 2012-05-11 17:04:58
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-11 16:55, Piotr Rezmer pisze:

    > Walnięcie w dowolną przeszkodę tego typu zakończy sie słabo.

    Moznaby stosowac odbojniki takie jak na jachtach maja,
    gumianoplasticzane czy cos.
    Albo nadmuchiwane!

    pozdr
    newrom i zaorac drogi!
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 10. Data: 2012-05-11 17:30:17
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Moznaby stosowac odbojniki takie jak na jachtach maja, gumianoplasticzane
    > czy cos.
    > Albo nadmuchiwane!

    Dokładnie. Wystarczy, żeby na dole było coś co nas będzie odbijało, a nie
    cięło. Tyle kasy idzie na przejścia dla zwierząt, a w tym temacie
    średniowiecze.