  • 1. Data: 2012-05-12 13:15:36
    Temat: Ocena motocykla przed ewentualym zakupem Yamaha R6 2003
    Od: herbatnik26 <luczak26@_NOSPAM_wp.pl>

    hej!! interesuje mnie ten sprzęcik , a nie mam ogólnego pojęcia na temat
    motocykli , ponieważ to będzie mój pierwszy ,czy mógłby ktokolwiek
    podpowiedzieć mi czy warto inwestować w ten motocykl i u tego sprzedawcy ,
    prosiłbym o wszelkie informacje na temat tego motocykla czy warto , z góry
    dziękuje .
    http://otomoto.pl/yamaha-r6-unikat-doinwestowana-na-
    maxa-M2766679.html

  • 2. Data: 2012-05-12 13:27:56
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "herbatnik26" <luczak26@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > podpowiedzieć mi czy warto inwestować w ten motocykl i u tego sprzedawcy
    > , prosiłbym o wszelkie informacje na temat tego motocykla czy warto , z

    Ale po co chesz w to inwestowac. Przeciez to jest doinwestowane na maxa...

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2012-05-12 14:33:18
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-05-12 13:15, herbatnik26 pisze:
> [...]
    > podpowiedzieć mi czy warto inwestować w ten motocykl i u tego sprzedawcy
    > , prosiłbym o wszelkie informacje na temat tego motocykla czy warto , z

    Szkoda takiego doinwestowanego na pierwszy,ładnie się owiewki
    posypią.Druga sprawa że trochę to za wściekłe na pierwsze.
    Są w ogóle dobre R6?Przecież to sprzęt chyba najczęściej kupowany do
    pałowania,gumowania.Kolega jeździł ostatnio z gościem napalonym na
    6,obejrzeli chyba już z 10szt,sam złom.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 4. Data: 2012-05-12 15:02:02
    Od: herbatnik26 <luczak26@_NOSPAM_wp.pl>

    Panowie pomijając to że za mocny na 1 raz , i ze po co inwestować w
    dofinansowaną na maxa :-) . Jeśli chodzi o moc i czy będę umiał jeździć to
    można pominąć bo miałem okazję
    jeździć 600, 100 , 750 i jakoś sobie daję radę myślę że z głową i się
    obejdzie beż przygód , ale bardziej mi tu chodzi o to czy polecacie coś
    takiego bo fakt jeździłem parę razy ale nie mam pojęcia od strony
    technicznej , nie znam marki , czy te roczniki są awaryjne itd , pytam bo
    może ktoś miał kontakt z tym sprzedawcą a może z tym motocyklem , więc
    fajnie by było dowiedzieć się czegoś więcej zanim pojadę oglądać , tak że
    proszę o dalsze opinie i porady .

  • 5. Data: 2012-05-12 15:29:53
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "herbatnik26" <luczak26@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > może ktoś miał kontakt z tym sprzedawcą a może z tym motocyklem , więc
    > fajnie by było dowiedzieć się czegoś więcej zanim pojadę oglądać , tak że

    Jak Ci napisze ze ten sprzedawca jest kutasem to nie pojedziesz? Albo
    napisze ze ja bym nie kupil, tez nie pojedziesz? Albo napisze ze ja bym
    kupil, pojedziesz? Po chuj sie pytasz, podoba Ci sie to se kup. Jak bedzie
    chujowy to sprzedasz, kupisz se drugiego itd itp. Czlowiek nigdy sie nic nie
    nauczy jak sam nie sprobuje. Opinie innych doradcow mam zawsze szeroko w
    dupie:-)

    --
    Grzybol

  • 6. Data: 2012-05-12 16:02:33
    Od: herbatnik26 <luczak26@_NOSPAM_wp.pl>

    nie ma to jak z grubej rury :-) powiem że raczej bym się tam nie wybierał
    jak większość ludzi podzieliła by się opinią negatywną o tym sprzedawcy
    czy o tym konkretnym motocyklu, czasami warto popytać nikt jeszcze z tego
    powodu nie umarł :-) ale spoko każdy ma inne podejście i prawo do tego.

  • 7. Data: 2012-05-12 18:24:42
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik "herbatnik26" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych

    > Panowie pomijając to że za mocny na 1 raz , i ze po co inwestować w
    > dofinansowaną na maxa :-) . Jeśli chodzi o moc i czy będę umiał jeździć to
    > można pominąć

    Bierz jest świetny.

    > nie znam marki , czy te roczniki są awaryjne itd ,

    Faktycznie Yamaha to trochę niszowa marka w Polsce ale dasz radę.
    Jeżeli chodzi o rocznik to w Hiszpanii 2005 był lepszy. Szczególnie
    jeżeli chodzi o winnicę Rioja.

    Szymon

  • 8. Data: 2012-05-12 20:27:59
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-05-12 15:02, herbatnik26 pisze:
    Jeśli chodzi o moc i czy będę umiał jeździć
    > to można pominąć bo miałem okazję
    > jeździć 600, 100 , 750 i jakoś sobie daję radę myślę że z głową i się
    > obejdzie beż przygód ,
    Taa,każdy tak mówi.

    Widzieliśmy wczoraj na Orlenie chłopaczek w koszulce Sikacza miał
    zagiętą tablicę w swoim supersporcie 50ccm,to pewnie 100pkt do lansu:-P

    --
    Tomek
    BMW R1100S