  • 1. Data: 2009-12-29 10:09:15
    Temat: 03/10 NMT wreszcie do piachu (?)
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=16912

    No i BTW co będzie z pięknym kierunkowym 690? Będzie się marnować tak
    jak 799 po trupie wpMobim ;-)?

    Przemek

  • 2. Data: 2009-12-29 15:38:43
    Temat: Re: 03/10 NMT wreszcie do piachu (?)
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2009-12-29 11:09, Przemysław Kowalik wrote:
    > http://www.telepolis.pl/news.php?id=16912
    >
    > No i BTW co będzie z pięknym kierunkowym 690? Będzie się marnować tak
    > jak 799 po trupie wpMobim ;-)?

    Dlaczego marnuje? Mam ładny numerek 799 działający w Playu :-)
    A przydział numeracji dostało nie wp.pl tylko Centertel.

  • 3. Data: 2009-12-29 18:57:25
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:

    > Dlaczego marnuje? Mam ładny numerek 799 działający w Playu :-)
    > A przydział numeracji dostało nie wp.pl tylko Centertel.

    Wiem, że Centek i dlatego pytam :-). AFAIK na WP przeznaczyli cały 799
    czyli 1M numerów, no a ile zostało realnie aktywowanych simów z WP - 30,
    40, 50k? Te co zostały przeniesione, oczywiście egzystują ale co z
    numerami 799 nigdy nieużytymi - czy są wydawane pomarańczowe simy z tego
    zakresu czy może czekają one na jakiegoś kolejnego żałosnego (żalowego
    jak mawia młodzież) wirtuala?

    A 690? Czy simy (czy jak to się tam nazywa w CDMA - RIM?) w Orange
    Freedom Pro mają jakieś numery "normalne" (9-cyfrowe) skoro nie są dla
    nich dostępne połączenia głosowe czy SMSy/MMSy i jeśli mają, to czy są
    one z prefiksem 690?

    Przemek

  • 4. Data: 2009-12-30 22:43:21
    Od: " Jacek" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Przemysław Kowalik <p...@A...pl> napisał(a):

> [...]
    > Freedom Pro mają jakieś numery "normalne" (9-cyfrowe) skoro nie są dla
    > nich dostępne połączenia głosowe czy SMSy/MMSy i jeśli mają, to czy są

    Nie, te simy nie mają przypisanych "numerów telefonów". Tylko IMSI albo jakiś
    jego CDMowy odpowiednik, nie pamiętam teraz.
    W ogóle nie ma ani grama infrastruktury mogącej zestawiać połączenia z
    komutacją łączy w tej sieci.

    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 5. Data: 2010-01-02 23:24:39
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 29.12.2009 19:57, Przemysław Kowalik pisze:

    > Wiem, że Centek i dlatego pytam :-). AFAIK na WP przeznaczyli cały 799
    > czyli 1M numerów, no a ile zostało realnie aktywowanych simów z WP - 30,
    > 40, 50k?

    Strona UKE zeznaje, że Centek zwrócił część numeracji 799 i posiada już
    tylko 799(7-0), co sugerowałoby, że nie planują wykorzystania numeracji
    799 (bo gdyby było inaczej, to nie zwalnialiby jej). Z drugiej strony
    WPMobi używało jedynie 7990, więc być może 799(7-9) jeszcze wykorzystają...

    > A 690?

    Gdzieś mi się kołacze po mózgownicy, że Centertel PRZENOSI numery 690 do
    innych sieci (niekoniecznie do Orange). Czy ktoś się z tym spotkał?
    Formalnie rzecz biorąc, NMT Centertela też było siecią mobilną i _chyba_
    obowiązują ich te same przepisy dotyczące przenoszenia numerów, co sieci
    cyfrowe - mylę się?

    Marek

  • 6. Data: 2010-03-23 15:10:01
    Od: "Jacek" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Przemysław Kowalik <p...@A...pl> napisał(a):

    > http://www.telepolis.pl/news.php?id=16912
    >
    > No i BTW co bÄ&#65533;zie z piÄ&#65533;nym kierunkowym 690? BÄ&#65533;zie
    siÄ&#65533;marnowaÄ&#65533;tak
    > jak 799 po trupie wpMobim ;-)?
    >

    > Przemek

    Działa jeszcze, czy już wyłączyli?
    Coś mi się wydaje, że to kolejna mistyfikacja była. :)

    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 7. Data: 2010-03-23 19:35:57
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Jacek" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Działa jeszcze, czy już wyłączyli?
    > Coś mi się wydaje, że to kolejna mistyfikacja była. :)

    Nie doszły do mnie wieści o konkretnym wyłączeniu. Może pociągną to do
    momentu, dokąd sprzet będzie w stanie działać? Ale jeśli coś kucnie, to
    wajcha w dół i dowidzenia... Prąd kosztuje.

    --
    ((*))
    ((+))

  • 8. Data: 2010-03-23 20:55:27
    Od: "Jacek" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Araneus Diadematus <w...@c...pl> napisał(a):
    > Nie doszły do mnie wieści o konkretnym wyłączeniu. Może pociągną to do
    > momentu, dokąd sprzet będzie w stanie działać? Ale jeśli coś kucnie, to
    > wajcha w dół i dowidzenia... Prąd kosztuje.

    Ja tak twierdzę od dawna, że będzie działać, póki któryś z MTXów nie polegnie,
    a wszelkie zapowiedzi wielkiego shutdownu traktuję raczej z przymrużeniem oka.
    A pytam, bo do telefonu NMT nie mam już dostępu, a i dostęp do innych źródeł
    informacji o działaniu NMT się jakiś czas temu urwał...

    Pozdrawiam,
    Jacek