  • 1. Data: 2009-12-27 18:30:07
    Temat: Jaki kabel ze sciany do Routera zyxel prestige 660hw
    Od: "Szczepan" <s...@w...pl>

    Kupilem okazyjnie router zyxel prestige 660hw ale bez kabla laczacego
    gniazdko telefoniczne z routerem.
    Chcialbym go dorobic ale nie wiem jak ma wygladac polaczenie we wtyczce
    wchodzacej do routera.
    Czy ktos moze mi poradzic jak rozwiazac problem takiego kabla?

    Szczepan

  • 2. Data: 2009-12-27 19:30:39
    Od: Tomasz Sałajczyk <s...@n...konto.pl>

    W dniu 2009-12-27 19:30, Szczepan pisze:
> [...]
    > wchodzacej do routera.
    > Czy ktos moze mi poradzic jak rozwiazac problem takiego kabla?

    Kupić gotowy w sklepie, to jest zwykły kabel telefoniczny. No chyba, że
    okazyjnie to znaczy z UK lub Niemiec, tam są inne końcówki/piny
    podpięte. Jeżeli to jakaś niestandardowa długość i takiego kabla nie ma
    w sprzedaży to robimy sami. Potrzebny jest kabel telefoniczny, dwie
    końcówki RJ-11 i zaciskarka. Zaciskasz dwa środkowe piny po obu stronach.

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2009-12-27 19:42:19
    Od: "Szczepan" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Sałajczyk" <s...@n...konto.pl> napisał w
    wiadomości news:hh8cl0$ba$1@inews.gazeta.pl...
    >W dniu 2009-12-27 19:30, Szczepan pisze:

    Potrzebny jest kabel telefoniczny, dwie
    > końcówki RJ-11 i zaciskarka. Zaciskasz dwa środkowe piny po obu stronach.

    W tym problem ze w moim routerze nie ma gniazda RJ-11 a RJ-45.
    W zwiazku z powyzszym musze miec kabel RJ-11 na Rj-45 a nie wiem czy takie
    gdzies mozna dostac , na pewno trzeba samemu zrobic tylko jak laczyc po
    stronie RJ-45?

    Szczepan

  • 4. Data: 2009-12-27 19:56:45
    Od: Tomasz Sałajczyk <s...@n...konto.pl>

    W dniu 2009-12-27 20:42, Szczepan pisze:
> [...]
    > gdzies mozna dostac , na pewno trzeba samemu zrobic tylko jak laczyc po

    Wg. producenta
    http://www.zyxel.com/web/product_family_detail.php?P
    C1indexflag=20040812093058&CategoryGroupNo=AC5783AE-
    9475-41AD-BDA5-0997187F44AA

    RJ-45 Connector for ISDN/U-R2. Masz ISDN?

    --
    Tomek

  • 5. Data: 2009-12-27 20:03:36
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > gdzies mozna dostac , na pewno trzeba samemu zrobic tylko jak laczyc po

    nijak :)
    z dwoch stron musisz miec rj-45, laczysz na wprost piny 3,4,5,6

  • 6. Data: 2009-12-27 21:47:51
    Od: "Szczepan" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Sałajczyk" <s...@n...konto.pl> napisał

    > RJ-45 Connector for ISDN/U-R2. Masz ISDN?

    Nie mam ISDN, mam normalna neostrade a tylko dostalem ruter z Niemiec z
    wejsciem RJ-45.

    --
    Szczepan

  • 7. Data: 2009-12-27 21:49:30
    Od: "Szczepan" <s...@w...pl>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał

    > nijak :)
    > z dwoch stron musisz miec rj-45, laczysz na wprost piny 3,4,5,6
    Jak bede mial kabel z dwoch stron RJ-45 to jak go wetkne do gniazda
    telefonicznego w scianie gdzie jest przeciez RJ-11?

    --
    Szczepan

  • 8. Data: 2009-12-27 22:04:42
    Od: Tomasz Sałajczyk <s...@n...konto.pl>

    W dniu 2009-12-27 22:47, Szczepan pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Sałajczyk"<s...@n...konto.pl> napisał

    > Nie mam ISDN, mam normalna neostrade a tylko dostalem ruter z Niemiec z
    > wejsciem RJ-45.

    Dostałeś router w standardzie Annex B (ADSL na łączu ISDN), który
    współpracuje z terminalem NT. Niestety TP nie oferuje Neostrady w Annex
    B. Sprzedaj router na Allegro i kup jakiś w standardzie Annex A.

    --
    Tomek

  • 9. Data: 2009-12-27 22:54:52
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "Szczepan" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał

    > Jak bede mial kabel z dwoch stron RJ-45 to jak go wetkne do gniazda
    > telefonicznego w scianie gdzie jest przeciez RJ-11?

    Nijak.
    W Polsce taki router jest raczej nieprzydatny, to nie problem kabla ale
    standardu.
    --
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 10. Data: 2009-12-28 05:53:49
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Jak bede mial kabel z dwoch stron RJ-45 to jak go wetkne do gniazda
    > telefonicznego w scianie gdzie jest przeciez RJ-11?

    bierzesz meselek, kawalek mlotka i tak dlugo walisz jednym w drugie, az w
    koncu gniazdo rj11 migruje do rj45
    innymi slowy: zamieniasz potsa tepsy na isdna netii i wowczas cieszysz sie
    ze swojego routera