  • 11. Data: 2019-06-27 19:15:49
    Temat: Re: 1000+
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 27.06.2019 o 09:35, T. pisze:

    > Według mnie to dobry ruch. nawet tu na grupie były wątki, jak to ktoś
    > nie zarejestrował auta po kupnie i latami przychodziły mandaty na
    > starego właściciela.

    Sporadycznie czytam PMS - podasz linki?

    > Teraz trochę to się ukróci. powinna być kara 1000
    > zł za każdy miesiąc spóźnienia.

    Milion od razu. A potem wsadzajmy ich do więzienia za długi i
    utrzymujmy. Znakomity interes...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 12. Data: 2019-06-27 19:35:03
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-06-27 o 19:15, LEPEK pisze:

    > Sporadycznie czytam PMS - podasz linki?

    > Milion od razu. A potem wsadzajmy ich do więzienia za długi i
    > utrzymujmy. Znakomity interes...

    Niech pracują. Najlepiej przy produkcji tych elektrycznych
    samochodów, co ich milion ma jeździć w 2025 roku.

  • 13. Data: 2019-06-27 19:46:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LEPEK" napisał w wiadomości grup

    >Milion od razu. A potem wsadzajmy ich do więzienia za długi i
    >utrzymujmy. Znakomity interes...

    Sie niestety zmienilo - w kraju brak rak do pracy.
    Wiec wiezniowe cenni sa.
    A pilnowac ich nawet nie trzeba, bo przeciez malo niebezpieczni.
    I dojada sobie do pracy sami ... tramwajem :-)

    J.

  • 14. Data: 2019-06-27 19:50:51
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-06-27 09:35, T. wrote:
> [...]
    jestracje-kupionego-pojazdu-za-spoznienie-bedzie-kar
    a-1000-zl/ee6gydb>

> [...]
    > nie zarejestrował auta po kupnie i latami przychodziły mandaty na
    > starego właściciela. Teraz trochę to się ukróci. powinna być kara 1000

    I majtki powinieneś rejestrować.

  • 15. Data: 2019-06-27 19:51:49
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-06-27 o 19:35, cef pisze:
    > Najlepiej przy produkcji tych elektrycznych
    > samochodów, co ich milion ma jeździć w 2025 roku.
    Nie milion, ale 63 tyś.

    Robert

  • 16. Data: 2019-06-27 19:52:10
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-06-27 14:00, Budzik wrote:

    > Po co opłaty? Po co zmiana tablic? Chyc do epuapu, kilka klikniec i z
    > głowy. Wtedy nikt by nie odwlekał.

    A po co to robić?

  • 17. Data: 2019-06-27 19:53:02
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-06-27 19:00, Budzik wrote:
    > Użytkownik nadir n...@h...org ...

    > Z pewnoscia znalazłoby sie dla nich jakies ciekawsze i bardziej
    > produktywne zajecie nawet w sferze budzetowej.
    > Moznaby np kolejki paszportowe w okresie wakacji skasowac.
    > Wielokrotnie słysze ze gdzies w jakims urzedzie brakuje urzedników do
    > realizacji zadan, wiec to nie kwestia braku zajecia a odpowiedniego
    > zarządzania.

    Paszporty ... do sąsiedniego zaboru?

  • 18. Data: 2019-06-27 19:55:05
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-06-27 11:03, z wrote:
    > Jak już się umówiliśmy że ma być zarejestrowane to chyba trzeba ponaglić
    > łajzy i kombinatorów żeby był porzadek. Normalne europejskie organy
    > przymusu ;-)

    No ale kto z kim się umówił? Czy jak ja kupuję od kogoś innego samochód
    chcę się umawiać co do jego rejestracji?

  • 19. Data: 2019-06-27 20:53:13
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    do wszystkich:

    kolega poinformował o tym, że będą kary dla "gapiów" którzy zwlekają z
    rejestracja samochodu. No i.....? Czy w śród nas są takie gapiszony? Bo
    oprócz tego trzeba jeszcze OC załatwić. Co prawda w większości
    przypadków jakiś ubezpieczyciel zadzwoni z ofertą... ale nie ma takiej
    pewności. A za brak OC kary są surooooowsze. Więc czy ten news, nie jest
    tak samo mało interesujący jak ceny jachtów w Australii?
    Kaman, te przepisy nie są przeciwko mnie, Tobie, tylko przeciw
    kombinatorom, którzy kupują - sprzedają auta bez podatków, korzystają ze
    zniżek na oc, wprowadzają zamieszanie w cepiku. Co Was boli kara która
    Was nigdy nie spotka? Jeśli przestaniemy wymierzać kary, to MY będziemy
    się czuli lepiej, pozwolimy sobie na troszkę więcej, jakieś 10-20km/h
    więcej. Ale czy każdy obywatel tak się będzie zachowywał? Na 100% nie.
    Pozabijają nas debile których teraz trzeba trzymać krótko za mordę, bo
    umysłem i kulturą nie dorośli do poziomu w którym można żyć
    bezproblemowo w społeczeństwie.
    ToMasz

  • 20. Data: 2019-06-27 21:15:41
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-06-27 o 19:00, Budzik pisze:

    > Z pewnoscia znalazłoby sie dla nich jakies ciekawsze i bardziej
    > produktywne zajecie nawet w sferze budzetowej.

    To na pewno. Obywateli u nas ubywa, mamy ujemny przyrost, ale urzędników
    ciągle mało.

    > Moznaby np kolejki paszportowe w okresie wakacji skasowac.

    A dlaczego by paszportów też nie wyrabiać przez epuap?

    > Wielokrotnie słysze ze gdzies w jakims urzedzie brakuje urzedników do
    > realizacji zadan, wiec to nie kwestia braku zajecia a odpowiedniego
    > zarządzania.

    Brakuje, bo raz że zadania są z dupy, dwa to nasz Sejm i Senat płodne są
    i dbają o swój elektorat, czyli o to, żeby roboty urzędnikom nie zabrakło.
    Gdzieś czytałem, że na początku transformacji ustrojowej w administracji
    publicznej pracowało coś koło 150 tyś. ludzi, dziś podobno to jest pół
    miliona. W między czasie nastąpiła informatyzacja/cyfryzacja tych
    wszystkich urządów. Jak się to wszystko weźmie pod uwagę, to nie
    wygląda, że kwestia tylko nieodpowiedniego zarządzania.