  • 81. Data: 2019-07-15 10:07:04
    Temat: Re: 1000+
    Od: "Q,E,D." <q...@p...fm>

    Tu masz sprawdzenie przed chwili, może pomoże Ci się to ogarnąć bardziej
    w Internecie?

    Warszawa 2019-07-15
    Dot. zapytania nr 43718108 z dnia 2019-07-15
    Zapytanie:
    Zapytanie o pokrycie ubezpieczenia
    Cel zapytania:
    Identyfikacja polisy OC w portalu publicznym
    Treść zapytania:
    Czy pojazd o numerze rejestracyjnym KR414ME posiadał ubezpieczenie OC w
    ruchu krajowym na dzień 15/07/2019?
    Treść odpowiedzi:
    Pojazd o podanym numerze rejestracyjnym KR414ME posiadał w danym dniu
    następujące ubezpieczenie OC w ruchu krajowym:

    Polisa: 2018-633796xxxxxx
    Dla pojazdu: LANCIA LYBRA 1.9 JTD KAT.
    Zakład odpowiedzialny: AXA UBEZPIECZENIA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ
    I REASEKURACJI S.A.
    Adres: Chłodna 51, 00-867 Warszawa
    Zakład wystawiający: LIBERTY SEGUROS COMPANIA DE SEGUROS Y
    REASEGUROS S.A. ODDZIAŁ W POLSCE

    Pobierz identyfikację umowy w PDF
    UFG informuje: blabla bla......

    A pytanie ws. prawie polisy: Polisa: 2018-633796xxxxxx skierowałem do Axy.
    Ogarnąłeś już?

    Q.E.D.

  • 82. Data: 2019-07-16 07:42:12
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Q,E,D. w

    > Pojazd o podanym numerze rejestracyjnym KR414ME posiadał w danym dniu
    > następujące ubezpieczenie OC w ruchu krajowym:

    > Polisa: 2018-633796xxxxxx
    > Dla pojazdu: LANCIA LYBRA 1.9 JTD KAT.

    "zweryfikowałem dane (okazało się, że burak podał mniejszą pojemność
    do ubezpieczenia; z 2.4 na 1.9)"

    Zgadnij kto napisał powyższe?
    Na podstawie nagłówka twierdzisz, że podał inną pojemność? Czy aby
    pojemności nie ma w DR?

    W 2018 na podany przez ciebie nr rej nie było w UFG pojemności w nagłówku,
    tylko "LANCIA LYBRA 99-05".
    Może dotrze do ciebie, że tam "ubezpieczyciel" wpisuje co mu pod palce
    wpadnie, byle choć troche pasowało, a do odpowiedzialności OC pojemność nie
    ma znaczenia

    --
    'Tom N'

  • 83. Data: 2019-07-16 10:40:35
    Od: "Q,E,D." <q...@p...fm>

> [...]
    > Może dotrze do ciebie, że tam "ubezpieczyciel" wpisuje co mu pod palce
    > wpadnie, byle choć troche pasowało, a do odpowiedzialności OC pojemność

    Tak, ale stawka ubezpieczeniowa zmienia się od 2.0
    Akurat w Axie można ubezpieczyć się zdalnie.
    Po sprawdzeniu w UFG miałem nr umowy, a chciałem mu tylko dowalić i
    naiwnie sądziłem, że ubezpiecza np. "na wujka" - dlatego napisałem do
    inspektora RODO, z pytaniem, czy w tej umowie ubezpieczeniowej, widnieją
    moje dane osobowe. 1.9 to tylko przy okazji.
    Peace

    BTW. Opinia, że 1000+ tylko szkodzi, jest bardzo jednostronna.
    Moj przypadek opisałem, żeby pokazać, że istnieją sytuację, kiedy
    przerejestrowanie auta może zapobiec kłopotom poprzedniego właściciela.
    Nie jest fajnie się tak tłumaczyć z nie swoich grzeszków...