  • 71. Data: 2009-09-07 06:00:16
    Temat: Re: 1080 25p vs 1080 50i
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    Krystian Zaczyk pisze:

    > Już pisałem - choćby notebook czy jakiś media-tank (dysk z czytnikiem
    > kart lub hostem usb) i zrzucanie zawartości karty.
    >
    > Krystian

    Czy to wyjdzie taniej i zajmie mniej miejsca niż powiedzmy 3 karty SDHC?

  • 72. Data: 2009-09-07 15:06:17
    Od: Krzysztof Duchnowski <q...@c...barg.cy>

    Gienek pisze:

    > Czy to wyjdzie taniej i zajmie mniej miejsca niż powiedzmy 3 karty SDHC?

    Policzmy.

    1 przypadek:
    3x SDHC 32GB ( może być najwolniejszy, najtańszy crap, 15MB odczyt/5MB
    zapis gdyż 24Mbps to 3MB/s ) - 170PLN - http://tinyurl.com/mzwhex
    wysyłka - 12PLN

    wynik = 170*3+12=522PLN

    2 przypadek:
    FotoBank DigiMateIII - 152PLN ( z wysyłką ) - http://tinyurl.com/ncmkpy
    dysk 2.5" Samsung 160GB - 192PLN ( z wysyłką ) - http://tinyurl.com/l8wod5
    1x karta SDHC 32GB - 182PLN ( z wysyłką ) - http://tinyurl.com/mzwhex

    wynik = 152+192+182=526PLN

    Różnica w cenie niewielka ale przy 3xSDHC masz zapis tylko 9 godz. a
    przy FotoBanku masz zapis 16 godz. a za dopłatą 53PLN ( dysk 320GB -
    http://tinyurl.com/ll2lpd - sumaryczny koszt to 579PLN ) masz zapis na
    32 godz.

    --
    Krzysztof 'DK75' Duchnowski
    pl.rec.kino-domowe FAQ - http://clonex.f1.pl/faq.html

  • 73. Data: 2009-09-07 18:22:35
    Od: "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl>

    Użytkownik "Wiewior" <j...@t...cy> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl> napisał w
    > wiadomości news:h7tak9$kk2$1@news.onet.pl...
    >
    > A Ty jak zwykle nic a nic nie kumasz...
    ciezko Cie zrozumiec

  • 74. Data: 2009-09-07 20:45:41
    Od: Gienek <g...@s...pl>

> [...]
    >

    > Różnica w cenie niewielka ale przy 3xSDHC masz zapis tylko 9 godz. a
    > przy FotoBanku masz zapis 16 godz. a za dopłatą 53PLN ( dysk 320GB -

    Dzięki za informację. Fotobank bardziej opłaca się kupić :)

  • 75. Data: 2009-09-07 21:28:29
    Od: Krzysztof Duchnowski <q...@c...barg.cy>

    Gienek pisze:

    > Dzięki za informację. Fotobank bardziej opłaca się kupić :)

    No ale jeśli już masz laptopa na stanie... ;P

  • 76. Data: 2009-09-08 09:52:10
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    Krzysztof Duchnowski pisze:

    > No ale jeśli już masz laptopa na stanie... ;P

    Tylko, że laptop jest zbyt nieporęczny żeby ciągać go po świecie

  • 77. Data: 2009-09-08 11:14:08
    Od: "Wiewior" <j...@f...j.yc>

    Użytkownik "Gienek" <g...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Tylko, że laptop jest zbyt nieporęczny żeby ciągać go po świecie

    Ale netbook już jak najbardziej :)

    --
    Wiewior
    j...@f...j.cy

  • 78. Data: 2009-09-08 14:50:14
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    Wiewior pisze:
    > Użytkownik "Gienek" <g...@s...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ale netbook już jak najbardziej :)

    Zależy gdzie jedziesz i jakiej wielkości jest sejf w pokoju hotelowym.