  • 1. Data: 2009-08-30 16:43:02
    Temat: LG Full HD LCD ...
    Od: gsm <d...@g...com>

    LG Full HD LCD LH5000 42cale 200Hz Trumotion czy ktoś miał doczynienia
    z tym telewizorem? Jaka ocena , co sądzicie, czy warto w niego
    zainwestować, generalnie chodzi mi o telewizor 200Hz, moze jakaś inna
    nie za droga alternatywa?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-08-30 16:56:38
    Temat: Re: LG Full HD LCD ...
    Od: games <g...@g...home.pl>

    gsm pisze:
> [...]
    > z tym telewizorem? Jaka ocena , co sądzicie, czy warto w niego
    > zainwestować, generalnie chodzi mi o telewizor 200Hz, moze jakaś inna

    Oko ludzkie nie widzi roznicy powyzej 25Hz wiec po co przeplacac ?

  • 3. Data: 2009-08-30 17:02:17
    Od: gsm <d...@g...com>

    > Oko ludzkie nie widzi roznicy powyzej 25Hz wiec po co przeplacac ?

    Ja chyba jednak widze, a po 2 pokazuja na reklamówkach porowanie 200
    hz z 100 i widać roznice, to tak dla picu?

    pozdr.

  • 4. Data: 2009-08-30 17:15:43
    Od: Alias Awatar <a...@a...eu>

    gsm pisze:

    > Ja chyba jednak widze, a po 2 pokazuja na reklamówkach porowanie 200
    > hz z 100 i widać roznice, to tak dla picu?
    >
    > pozdr.

    Takich porównań raczej nie pokazują jezeli juz to 50/200 hz

    G.

  • 5. Data: 2009-08-30 17:19:28
    Od: games <g...@g...home.pl>

    gsm pisze:

    > Ja chyba jednak widze, a po 2 pokazuja na reklamówkach porowanie 200
    > hz z 100 i widać roznice, to tak dla picu?
    >
    > pozdr.

    W raklamie telewizyjnej na telewizorze 50Hz widzisz roznice pomiedzy
    100Hz a 200Hz ?

    Polecam sciagi dla gimnazjum :
    http://www.sciaga.pl/tekst/28255-29-zasady_telewizji
    _sposod_przetwarzania_obrazow_i_przekazywania_ich_na
    _odleglosc

    Jedyne co mozesz widziec i to tylko w odbiornikach CRT to mniejsze
    miganie obrazu przy czestotliwosciach odswierzania wiekszych niz 50Hz
    ale to max do 100Hz. W przypadku TV LCD i PLazm to tylko
    marketingowy belkot i pogarszacze obrazu.

    Przypuszczam ze bylbys w szoku jakbys zobaczyl ten sam obraz na
    japonskim CRT HDTV.

  • 6. Data: 2009-08-30 17:34:28
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "games" <g...@g...home.pl> napisał w wiadomości

    > Oko ludzkie nie widzi roznicy powyzej 25Hz wiec po co przeplacac ?

    Tu lekko przesadziłeś, bo między 25Hz a 50 jest zasadnicza różnica
    w płynności ruchu. Zgadzm sie, że powyżej już znacznie mniej widoczna.

    Krystian

  • 7. Data: 2009-08-30 17:44:03
    Od: gsm <d...@g...com>

    No dobra to powiedzcie mi jeszcze na co zwrocic uwage, co za parametr
    odegra najważniejsza role

    pozdr

  • 8. Data: 2009-08-30 18:15:48
    Od: gsm <d...@g...com>

    On 30 Sie, 19:44, gsm <d...@g...com> wrote:
    > No dobra to powiedzcie mi jeszcze  na co zwrocic uwage, co za parametr
    > odegra najważniejsza role

    alo dokładniej jaki konkretny model telewizora 40'' -42'' LCD.
    czy sugerowac sie strona http://www.nokaut.pl/telewizory-lcd/ranking.html

  • 9. Data: 2009-08-30 18:17:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "gsm" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
    On 30 Sie, 19:44, gsm <d...@g...com> wrote:
    > No dobra to powiedzcie mi jeszcze na co zwrocic uwage, co za parametr
    > odegra najważniejsza role
    >

    >alo dokładniej jaki konkretny model telewizora 40'' -42'' LCD.

    Ten na który jest promocja i który najbardziej sposoba Ci się w działaniu.
    Każda inna metoda to bełkot.

  • 10. Data: 2009-08-30 18:32:38
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "gsm" <d...@g...com> napisał:

    >4...@g...googlegroups.com...
    >No dobra to powiedzcie mi jeszcze na co zwrocic uwage, co za parametr
    >odegra najważniejsza role

    Zadowolenie nabywcy. Czyli ma się Tobie obraz podobać na sygnale,
    który będziesz potem oglądał (sat, kablówka).

    Krystian