  • 1. Data: 2009-08-29 18:47:19
    Temat: jaki tuner do kanalow hd? globo hd s1?
    Od: "Maciek" <p...@o...pl>

    Witam, globo hd s1 chodzi juz po 650 zł. Oferuje pvr (po dolaczeniu dysku) i
    odtwarzanie kanalow hd no i ma wyjscie hdmi - czyli dla mnie ok. Czy mozecie
    polecic cos innego w podobnej cenie, czy brac to globo? Zaznaczam, ze sprzet
    bedzie chodzil ze spliterem rflink100.

  • 2. Data: 2009-08-31 06:21:58
    Temat: Re: jaki tuner do kanalow hd? globo hd s1?
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Maciek pisze:
> [...]
    > polecic cos innego w podobnej cenie, czy brac to globo? Zaznaczam, ze sprzet

    ja używam Ferdka hf8900 z takim spliterem, nagrywanie na panie.
    ale ferdek droższy

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion