  • 11. Data: 2011-05-14 09:48:06
    Temat: Re: 125 cm3 - spalanie (skuter)
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2011-05-13 21:34:24 +0200, Tytus said:

    > Siemka
    > "Seba"
    > Toć pisałem - X8 Piaggio/4T
    >
    > Sorka - pacze na hokej...finowie loją ruskich :)
    > no to za duzo - duzo za duzo...
    > bo ze 2T 80ccm ktore lataja 100-110 km/h pala po 5 l/100 to norma.
    > Moje 250 ccm 4T (silnik Majesty) na gazniku nie spalilo nigdy wiecej
    > niz ca. 4 l

    Miałem o tym pisać. Majesty 125 kumpla paliła w mieście okolice 3l /100Km
    w trasie okolice 2.2 gdy mój SYM 250 palił okolice 4 właśnie
    --
    Glub
    SWT-400

  • 12. Data: 2011-05-14 12:39:26
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > 250 ccm virago z 1991 roku palimo mi w miescie max 3,1
    > litra.

    A mi 2.8 bez zbytniego oszczedzania i przy normalnej jezdzie.
    Miales jakis nieekonomiczny egzemplaz.

    Co wiecej ladnie to ciagnelo i 110 dalo rade.

    Tmek

  • 13. Data: 2011-05-16 07:18:13
    Od: amos <g...@g...com>

    On 13 Maj, 18:16, Seba <s...@g...pl> wrote:
> [...]
    > wyposażonego w 125 cm3 silniczek? Mowa o zadbanym Piaggio X8 i jeżdzie
    > po typowym, w miarę dużym (czyt. zakorkowanym) mieście.

    W Piaggio X9, 125 ccm palil w zakorkowanej stolicy bardzo podobnie.
    Nie mierzylem za czesto, ale ponizej 4 ciezko bylo osiagnac.

    Obstawiam, ze ten typ tak ma.

    --
    zdrowka
    amos

  • 14. Data: 2011-05-16 07:21:29
    Od: amos <g...@g...com>

    On 16 Maj, 09:18, amos <g...@g...com> wrote:
    > Obstawiam, ze ten typ tak ma.

    A, i zeby nie bylo watpliwosci - po czyszczeniu filtra, gaznika oraz
    jego regulacji.

    Zaprowadzilem go do serwisu min ze wzgledu na spalanie. Po czyszczeniu
    i regulacji nic sie nie zmienilo, poza bezproblemowej jezdzie na
    zimnym silniku.

    --
    amos

  • 15. Data: 2011-05-16 07:40:36
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 16 May 2011 00:18:13 -0700 (PDT), amos napisał(a):

    > W Piaggio X9, 125 ccm palil w zakorkowanej stolicy bardzo podobnie.
    > Nie mierzylem za czesto, ale ponizej 4 ciezko bylo osiagnac.
    >
    > Obstawiam, ze ten typ tak ma.

    Ja też go jakoś nie sprawdzam, ale dane mi było właśnie wyjeździć cały
    zbiornik paliwa, więc przeliczyłem konsumpcję i wydało mi się, że wynik
    jest trochę wysoki.
    U Ciebie jest ten sam silnik a i sama kubatura skutera podobna, więc
    może coś w tym jest.
    Tak czy siak zawiozę go do lekarza (przegląd olejowy wypada jakoś
    niebawem) - zobaczymy co w trawie piszczy.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 16. Data: 2011-05-17 23:04:20
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > po dzisiejszym tankowaniu bestii nasunęła mi się myśl, czy spalanie na
    > poziomie 4,5 l/100 km można/trzeba uznać za niepokojąco duże dla skutera

    Raczej spooore. Moje 125 na wtrysku pali latem po mieście poniżej 3l a sporo
    jezdżę z pasażerem. Na trasie przy jezdzie 70kmh to coś jak pisał Glub, no
    powiedzmy 2,4l/100

  • 17. Data: 2011-05-18 06:02:56
    Od: Glub <g...@g...com>

    "Arbiter" <n...@h...com> wrote:
> [...]

    > jezdżę z pasażerem. Na trasie przy jezdzie 70kmh to coś jak pisał Glub, no

    Maniek cofnął yaMajkę do licznikowej 100 i miał takie wyniki:)
    --
    Glub SW-T400

  • 18. Data: 2011-05-18 21:35:33
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 16 Maj, 09:40, Seba <s...@g...pl> wrote:

> [...]
    > może coś w tym jest.
    > Tak czy siak zawiozę go do lekarza (przegląd olejowy wypada jakoś
    > niebawem) - zobaczymy co w trawie piszczy.

    niekoniecznie
    4,8 jest to normalne spalanie 125 skutera o wadze około 180kg, piaggio
    nie jest oszczędne i nigdy nie było

    tutaj w tym modelu ludzie pisali na różnych forach ze 250 w zależności
    od stylu jazdy można mniej spalać benzyny niż analogicznie 125..

    moja stara 125 na gaźniku paliła 4-4,5 l / 100km przy jeździe
    systemem 0/1 tyle że ja ważyłem wtedy około 110kg i a skuter zaledwie
    100kg

  • 19. Data: 2011-06-19 20:19:51
    Od: nexus6 <n...@p...gazeta.pl>

    W dniu 2011-05-13 18:16, Seba pisze:
    > Hej,
    > po dzisiejszym tankowaniu bestii nasunęła mi się myśl, czy spalanie na
    > poziomie 4,5 l/100 km można/trzeba uznać za niepokojąco duże dla skutera
    > wyposażonego w 125 cm3 silniczek? Mowa o zadbanym Piaggio X8 i jeżdzie
    > po typowym, w miarę dużym (czyt. zakorkowanym) mieście. Bestia odpala i
    > jeździ poprawnie - jednakże zastanawiam się czy nie pora na jakąś
    > ingerencję w bebechy potwora? Jeździ ktoś podobnym wynalazkiem
    > korkoodpornym?
    >
    > PS. Tytus - ja (po aktualnej przesiadce na żonkowego skutera) rozumiem
> [...]
    Może tak być.
    Honda SH300
    trasa 90-130km/h - 3,3
    miasto wyłącznie korki, przeciskanie i pełna łycha na zielonym 4,4 l/100
    pozdro
    nexus

  • 20. Data: 2011-09-05 06:50:08
    Od: ART74 <600650000@_NOSPAM_wp.pl>

    Hej
    Mam Piaggio x8 125 i nie obliczam jakoś dokładnie spalania ale przy
    tankowaniu 10 L robie 220 km więc zużycie około 4,5-5 l/100 taka
    widocznie jest norma