  • 1. Data: 2011-05-13 09:15:59
    Temat: MotoGp LeMans
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    Treningi treningi...
    pocketow nie licze - bo nie odrozniam
    MotoGP - Kamieniarz zmasakrowal reszte - na 4 pierwszych miejscach Hondy - 5
    Yamaha Jorge
    Vale 1,5 sek slabiej na 6.

    Nasz miszcz Lukasz Wargala zostal zastapiony jakims kolesiem z Kataru
    (chyba). I dobrze. W statystykach siem zapisal jaki pierwszy polak.
    Teraz zostaly mu tylko starty w MotoGP a potem ja wiem??? moze Dakar.
    Licze na niego.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 2. Data: 2011-05-13 09:27:17
    Temat: Re: MotoGp LeMans
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    P.S. Lukasz moze rowniez w ramach odpoczynku od sukcesow rozpoczac pisac
    wspomnienia n.p. pod tytulem "Moje Starty" i ruszyc w kraj by propagowac
    wyscigi motocyklowe w szkolach, zakladach pracy.
    Da to rowniez szanse wybitnym copywriterom przed ktorymi stanie nielatwe
    zadanie ogarniecia i zbeletryzowania osiagniec naszego mistrza.

    --
    Tytus
    żółta motorynka