  • 1. Data: 2011-05-13 09:57:06
    Temat: Sześciocylindrowe bandyty!
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    Witka!
    Jako, że piątek
    Chciałem się z Wami podzielić sensacyjną informacją jaką przed chwilą
    wyczytałem!
    Szperałem po necie i trafiłem na www scigacza i tam właśnie dowiedziałem
    się, że mój bandit 600 (zresztą nie tylko mój 650-tki też) jest
    sześciocylindrowy :] Jedynie 1200 są cztero-
    Doprawdy ten sikacz to ogromna skarbnica bezcennej fachowej wiedzy :)
    dla weryfikacji linka:
    http://www.scigacz.pl/Suzuki,Bandit,600,N,model,2004
    ,dane,techniczne,10316,im.html

    --
    Pozdro
    TaDzik

  • 2. Data: 2011-05-13 10:56:57
    Temat: Re: Sześciocylindrowe bandyty!
    Od: "Sasquatch" <s...@q...pl>

    Użytkownik "TaDzik" <t...@B...pl> napisał w wiadomości
    > Doprawdy ten sikacz to ogromna skarbnica bezcennej fachowej wiedzy :)
    > dla weryfikacji linka:
    > http://www.scigacz.pl/Suzuki,Bandit,600,N,model,2004
    ,dane,techniczne,10316,im.html

    Doprawdy niewiarygodne rzeczy. Ty się zapewne w zyciu nigdy nie pomyliles.

  • 3. Data: 2011-05-13 11:44:10
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** TaDzik trafiłem na www scigacza i tam właśnie dowiedziałem się,

    Od razu siem przyznaj zes szpieg :)

  • 4. Data: 2011-05-13 13:47:33
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 13-05-2011 12:56, Sasquatch pisze:
    > Ty się zapewne w zyciu nigdy nie pomyliles.

    No ale czujesz subtelną różnicę?
    Ja sobie coś tam pitoląc o dupiemarynie jak się pomylę to mniejsza
    a ten ich portal (czy jak to tam zwać) to na profesjonalny serwis
    internetowy pozuje. Ktoś szukając informacji trafiwszy na sikacza,
    wyczyta i będzie w mylnym błędzie. Nie sądzisz, że ktoś te ich
    publikacje powinien sprawdzać/weryfikować przed wysłaniem na stronę?
    Wiem, że nie ma co porównywać sikacza do np. publikacji naukowych ale
    gdyby wszędzie tam zdarzały się te jak je nazwałeś "pomyłki" to jak by
    wyglądał ten świat? :)
    Ja też trafiłem tam szukając danych technicznych o moto ale po takim
    'kwiatku' to już wiem, że nie ma co polegać na ich rzetelności i
    prawdziwości podawanych danych.
    Jeśli nadal nie czujesz to dla mnie EOT

    --
    Pozdro
    TaDzik

  • 5. Data: 2011-05-13 13:53:17
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 13-05-2011 13:44, Tytus pisze:

    > Od razu siem przyznaj zes szpieg :)

    O q.... poznał mnie! :)
    a tak naprawdę to jestem fanem sikacza i chciałem im oglądalność podbić!
    No i jak pan Lołca to przeczyta to może poprawi
    i będzie z korzyścią dla wszystkich!
    no, może się trochę zagalopowałem z tymi "wszystkimi"
    po takim babolu to ja już w żadne inne dane (moce, momenty, rozstawy)
    przez nich publikowane nie uwierzę!

    --
    Pozdro
    TaDzik

  • 6. Data: 2011-05-13 14:17:10
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 13 May 2011 15:47:33 +0200) ktos podajacy sie za TaDzik
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > Ja też trafiłem tam szukając danych technicznych o moto ale po takim
    > 'kwiatku' to już wiem, że nie ma co polegać na ich rzetelności i

    Zamiast zawracac dupe na grupie moglbys ta energie spozytkowac na wyslanie
    do nich maila :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 7. Data: 2011-05-13 14:18:28
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 13 May 2011 15:53:17 +0200) ktos podajacy sie za TaDzik
> [...]

    > no, może się trochę zagalopowałem z tymi "wszystkimi"
    > po takim babolu to ja już w żadne inne dane (moce, momenty, rozstawy)

    Na wikipedie pewnie tez nie zagladasz?
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Henryk_Batuta_%28mistyf
    ikacja%29

  • 8. Data: 2011-05-13 15:30:41
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Piotr Klimek pisze:

    > Zamiast zawracac dupe na grupie moglbys ta energie spozytkowac na wyslanie
    > do nich maila :)

    przeciez własnie wysłał. Precle od dawna sa cześcią sikacza, nie zauważyłes?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 9. Data: 2011-05-13 15:41:59
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 13-05-2011 16:18, Piotr Klimek pisze:

    > Na wikipedie pewnie tez nie zagladasz?
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Henryk_Batuta_%28mistyf
    ikacja%29

    no i?
    on też miał sześć cylindrów?

    --
    Pozdro
    TaDzik

  • 10. Data: 2011-05-13 15:44:15
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 13-05-2011 16:17, Piotr Klimek pisze:

    > Zamiast zawracac dupe na grupie

    a ja cały czas uważam, że grupa jest właśnie od tego, żeby każdy se mógł
    pozawracać, mylę się?

    > moglbys ta energie spozytkowac na wyslanie
    > do nich maila :)

    ale może nie pouczaj mnie co mam robić ok? :]

    --
    Pozdro
    TaDzik