  • 1. Data: 2013-04-05 19:18:05
    Temat: MotoGP
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Witek.
    Jakby kto chciał pooglądać sobie weekend wyścigowy z Losail to idzie na
    Polsat Sport News. Jak na razie ostatni trening Moto 3 i Moto 2 bez
    paska info więc jest ok. Wyścigi w niedzielę od 17.
    Tytus poleca wykupienie transmisji netowej bezpośrednio w DORNIE, ale
    kosztuje toto 100E za cały sezon, za to podobno sporo dodatków. Linkę
    nawet zapodał, o:
    https://secure.motogp.com/en/Subscribe?utm_source=mo
    togp.com&utm_medium=link&utm_content=menu_right&utm_
    campaign=2013_FullSeason

    Smacznego.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 2. Data: 2013-04-07 10:47:51
    Temat: Re: MotoGP
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2013-04-05 19:18, Magic pisze:
    [cut porady techniczne TV]

    Mozna jeszcze wykupic w IPLA pakiet sport oidp 29pln/mc z dostepem do
    Polsatow Sportowych wszystkich. A teraz jest "promocja" pakiet IPLA mix
    chyba za 1zl na miesiac.

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 3. Data: 2013-04-07 21:53:25
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Witek.
    Działo się. Wielki powrót i wielki debiut. Warto będzie oglądać dalej :)

  • 4. Data: 2013-04-07 22:04:05
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 7 kwietnia 2013 10:47:51 UTC+2 użytkownik Grzegorz Rogala napisał:

    > Mozna jeszcze wykupic w IPLA pakiet sport oidp 29pln/mc z dostepem do

    a po uj jak jest za darmo z tv naziemnej :-)

    Nooo, w koncu sie dzialo :-) Doktorek wrócił :-)
    Ale moto2 i 3 mniej widowiskowe niz w ostatnich dwóch latach.

    b.

  • 5. Data: 2013-04-07 22:35:57
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2013-04-07 22:04, Budyń pisze:

    > a po uj jak jest za darmo z tv naziemnej :-)

    A po taki wuj ze mozna sobie ogladac bez anteny, kabli itp

    > Nooo, w koncu sie dzialo :-) Doktorek wrócił :-)

    > Ale moto2 i 3 mniej widowiskowe niz w ostatnich dwóch latach.
    Bo sie Marquez wyniosl z Moto2.. ;)

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 6. Data: 2013-04-07 22:37:37
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2013-04-07 21:53, Magic pisze:
    > Witek.
    > Działo się. Wielki powrót i wielki debiut. Warto będzie oglądać dalej :)

    Zaraz przyjdzie Tytus i Ci napisze o tym "powrocie" :P
    A co do debiutu, Marquez moze namieszac a wtedy to naprawde Pedrosa
    bedzie najwiekszym "przegranym i zawsze drugim"
    No i jeszcze Jorge, teraz tez bedzie mial motywacje prawda?

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 7. Data: 2013-04-08 09:36:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-04-07, Grzegorz Rogala <a...@S...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Mozna jeszcze wykupic w IPLA pakiet sport oidp 29pln/mc z dostepem do
    > Polsatow Sportowych wszystkich. A teraz jest "promocja" pakiet IPLA mix

    Eeee lipa, zaplacisz ze 200 na caly sezon a na MotoGP.com masz wszystkie
    archiwalne wyscigi (milo sobie obejrzec cos z np 1998), duzo roznych
    filmow z weekendowych sesji. No i komentatorzy IMHO lepsiejszi niz w
    Polsacie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2013-04-08 10:53:36
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 05 Apr 2013 19:18:05 +0200) ktos podajacy sie za Magic
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > Tytus poleca wykupienie transmisji netowej bezpośrednio w DORNIE, ale
    > kosztuje toto 100E za cały sezon, za to podobno sporo dodatków. Linkę

    Niestety jakość obrazu na tym kanale jest tragiczna. Mam nadzieję, że
    oglądalnośc będzie na tyle duża, że będą to transmitować na Polsat Sport
    HD.

    Za to same wyścigi miodne :) Mam nadziję, że ten sezon będzie ciekawszy
    niż dwa poprzednie.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 9. Data: 2013-04-08 11:20:35
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2013-04-08 10:53, Piotr Klimek pisze:
> [...]
    >
    > Niestety jakość obrazu na tym kanale jest tragiczna. Mam nadzieję, że
    > oglądalnośc będzie na tyle duża, że będą to transmitować na Polsat Sport

    Lekka pikseloza była, nie da się ukryć, na szczęście nie cały czas. Za
    to HD mniej dostępne.

    > Za to same wyścigi miodne :) Mam nadziję, że ten sezon będzie ciekawszy
    > niż dwa poprzednie.

    No, fajnie było :) Aż się Tytus wzbudził ;)

  • 10. Data: 2013-04-09 19:46:54
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    W dniu 2013-04-07 21:53, Magic pisze:
    > Witek.
    > Działo się. Wielki powrót i wielki debiut. Warto będzie oglądać dalej :)

    w końcu będzie co oglądać :-)
    a ten weekend SBK...

    --
    jeDrASS i naga włoszka