  • 1. Data: 2016-12-22 22:20:00
    Temat: 300uA
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    jak ma się prąd 300uA do baterii CR2032 (jak do BIOSu)?

  • 2. Data: 2016-12-22 22:49:30
    Temat: Re: 300uA
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > jak ma się prąd 300uA do baterii CR2032 (jak do BIOSu)?

    dobrze.

  • 3. Data: 2016-12-22 23:07:06
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    grant dostałeś, a nie czaisz? niepojęte...

  • 4. Data: 2016-12-22 23:08:29
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    zadam jeszcze pytanie w modelu wspólnej zjednoczonej europy
    "ile obciąga stm32 w idle?"

  • 5. Data: 2016-12-23 11:36:04
    Od: "Marek" <l...@w...pl>

    Użytkownik "w systemie siła 'PO/EU" > "ile obciąga stm32 w idle?"
    zależy od laski

  • 6. Data: 2016-12-23 14:00:14
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    laska z walorami, wiadomo STM32

  • 7. Data: 2016-12-23 16:09:05
    Temat: [OT] 300uA
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    w ogóle to potrzebuję porady,
    jak grzecznie odmówić fajnej dziewczynie?
    tak, żeby się możliwe mało obraziła...

    nie znam za bardzo modelu wolnej europy,
    więc jakby mi Ktoś tu pomógł to byłbym zobowiązany...

  • 8. Data: 2016-12-23 19:46:16
    Temat: Re: [OT] 300uA
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2016-12-23 o 16:09, w systemie siła 'PO/EU pisze:
    > w ogóle to potrzebuję porady,
    > jak grzecznie odmówić fajnej dziewczynie?
    > tak, żeby się możliwe mało obraziła...

    Powiedz że jesteś gejem i możesz zostać jej przyjacielem.

  • 9. Data: 2016-12-23 19:56:03
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    sprawa nie jest prosta, jak się jest kretynem...

    obrazi się, napuści na mnie powskich radykałów,
    którzy obiją mi ryja...

  • 10. Data: 2016-12-23 20:01:34
    Od: Andrzej <d...@o...pl>

    W dniu 2016-12-22 o 22:20, w systemie siła 'PO/EU pisze:
    > jak ma się prąd 300uA do baterii CR2032 (jak do BIOSu)?
    ok 220mAh.