  • 1. Data: 2016-12-21 19:09:39
    Temat: komu telewizor?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    w Polsce podszedłbym sprawdzić mu puls ;)
    tutaj obciach.

    http://piterpro.private.pl/uk/img_6270.jpg
    http://piterpro.private.pl/uk/img_6285.jpg

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2016-12-21 19:23:40
    Temat: Re: komu telewizor?
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-12-21 19:09, PiteR wrote:
    > w Polsce podszedłbym sprawdzić mu puls ;)
    > tutaj obciach.
    >
    > http://piterpro.private.pl/uk/img_6270.jpg
    > http://piterpro.private.pl/uk/img_6285.jpg

    Ogladasz może EEVblog?
    w Australii to dopiero śmietniki pełne ;-)

    Włodek

  • 3. Data: 2016-12-21 19:28:37
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 21 grudnia 2016 19:09:50 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:
    > w Polsce podszedłbym sprawdzić mu puls ;)

    taki zepsuty 42 to ci moge oddac :) dzialal - ale nalezalo go ze 100x probowac
    wlączyc. Oddalem do fachowca, stwierdzil uszkodzenie jakiejs plytki - i juz w ogóle
    nie dziala. Czeka na wywózkę.

    b.

  • 4. Data: 2016-12-21 19:29:18
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-12-21 o 19:09, PiteR pisze:
    > tutaj obciach.
    Ja tam wziąłem. W centrum Paryża stały wystawione kolumny Bose.
    Jakieś leciwe. Sąsiad lubuje się w takowym sprzęcie, to dostał pamiątkę.
    Był bardzo rad.

    Robert

  • 5. Data: 2016-12-21 19:29:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...
    >w Polsce podszedłbym sprawdzić mu puls ;)
    >tutaj obciach.
    >http://piterpro.private.pl/uk/img_6270.jpg
    >http://piterpro.private.pl/uk/img_6285.jpg

    W Polsce zakazane.

    No, sprawdzic czy dobry moze i warto, ale z braku dekodera bedzie
    bezuzyteczny.
    I z braku pilota :-)

    W Anglii moze i obciach, w Niemczech byly modne "wystawki".
    Obywatele w danym dniu wystawiaja, inni obywatele zabieraja, a na
    drugi dzien zabiera smieciarka.
    Nie wiem ... ale Unia im chyba tego zabronila - telewizor czy pralka
    ma trafic do WEEE :-)

    J.

  • 6. Data: 2016-12-21 19:31:24
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-12-21 o 19:28, Budyń pisze:
    > taki zepsuty 42 to ci moge oddac
    Jednolampowy?
    A tak przy okazji, jakie były największe kineskopowe?

    Robert

  • 7. Data: 2016-12-21 19:50:45
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Włodzimierz Wojtiuk pisze tak:

    > Ogladasz może EEVblog?
    > w Australii to dopiero śmietniki pełne ;-)

    Oglądam. Jego zdobycze trudno będzie przebić :)

    a tu okablowanie. Nie darmo internet taki wolny ;)

    http://piterpro.private.pl/uk/kable

    a tu koncentrator

    http://piterpro.private.pl/uk/kable/original/img_626
    0.html

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 8. Data: 2016-12-21 19:54:23
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    > dzien zabiera smieciarka.
    > Nie wiem ... ale Unia im chyba tego zabronila - telewizor czy pralka ma

    U nas zaczyna tak dzialac, aczkolwiek narazie działają złomiarze. Jak w
    mojej gminie zbierane są gabaryty i elektroodpady to co wystawie ja i
    sąsiedzi to znika zanim zdążą zebrać śmieciarze.

    Rekordowy czas to bodaj 30 minut od wystawienia starego TV i innego
    śmiecia przed bramę do zabrania przez przejeżdżającego złomiarza:)

    pojedyncze rzeczy są też wystawiane na zasadzie "do wzięcia za darmo".
    Jakieś lustro, jakaś zjeżdżalnia dla dzieci etc. :)

  • 9. Data: 2016-12-21 20:02:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w
    >Jednolampowy?
    >A tak przy okazji, jakie były największe kineskopowe?

    To by trzeba w USA szukac, oni wszystko maja duze
    40, 50 , 60 cali ? ... a przy 4:3 to inaczej niz dzis wygladalo.

    Te najwieksze byly chyba projektorami.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Rear-projection_televi
    sion

    Google podpowiada 42" AM4201R Megaview - 120 kg

    a tu nawet taki 200kg
    http://forum.lddb.com/viewtopic.php?f=27&t=1261

    No i byly wielolampowe

    https://en.wikipedia.org/wiki/Jumbotron

    J.

  • 10. Data: 2016-12-21 21:40:38
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-21 19:09, PiteR wrote:
    > w Polsce podszedłbym sprawdzić mu puls ;)

    Bardzo mi brakuje garażowych wyprzedaży. Jakiś czas temu znajmy
    próbował, porozklejał ogłoszenia, wypisał strzałki. Nikt się nie
    pojawił. Widać bogaci już u nas.