  • 1. Data: 2020-06-20 20:18:52
    Temat: 3majcie kciuki:) pierwszy raz wymieniam próg:)
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    mam dziurkę w progu..więc kupiłem próg i po pół roku czekania wziąłem
    się za robotę. Co za problem?
    Próg zasłonięty przez błotnik...no to wyciągam... 3 śruby - luz....
    Okazuje się szybko, że czwarta siedzi pod reflektorem... no to wyciągamy
    reflektor...kurde... aby wyjąć reflektor, trzeba zdjąć zderzak...
    zdejmuję....a błotnik siedzi dalej... szukam... jest! śruba pod
    nadkolem...no to wyciągam nadkole...kurde ale koło przeszkadza... walić
    to nie zdejmuję... udało się:) błotnik w garści. Teraz stwierdzam, że
    drzwi też muszę zrzucić....samemu....

    zachciało mi się blacharki:)

    sir

  • 2. Data: 2020-06-20 22:08:30
    Temat: Re: 3majcie kciuki:) pierwszy raz wymieniam próg:)
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rclk7d$1mgut$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    user sirapacz pisze tak:

    > mam dziurkę w progu..więc kupiłem próg i po pół roku czekania
    > wziąłem się za robotę.

    zuch!

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG klimy
    smrodu z Costa i Starbucks

  • 3. Data: 2020-06-21 11:04:35
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 20.06.2020 20:18, sirapacz wrote:
    > zachciało mi się blacharki:)

    Takie auto Ci się akurat trafiło. Jakby był to kangoo to byś już dawno
    zrobił i nic nie napisał. Oceniaj siły na zamiary. Czasami byle
    termostat jest tak zapakowany, że się po prostu nie chce przy tym grzebać.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 4. Data: 2020-06-21 14:33:00
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > Takie auto Ci się akurat trafiło. Jakby był to kangoo to byś już dawno
    > zrobił i nic nie napisał. Oceniaj siły na zamiary. Czasami byle
    > termostat jest tak zapakowany, że się po prostu nie chce przy tym grzebać.

    To tak jak przednia żarówka w Focus 1 i filtr kabinowy w 2.

  • 5. Data: 2020-06-21 15:06:55
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > To  tak jak przednia żarówka w Focus 1 i filtr kabinowy w 2.

    Co jest nie tak z przednią żarówką w Fokusie 1? Bo kilkakrotnie
    wymieniałem chyba wszystkie z przodu. Na początku nie mogłem się
    połapać, jak się wypina H4, ale jak już wiedziałem, szło bardzo łatwo.

  • 6. Data: 2020-06-24 18:07:27
    Od: Skolmi <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 21 czerwca 2020 14:32:50 UTC+2 użytkownik t-1 napisał:

    > To tak jak przednia żarówka w Focus 1 i<ciach> filtr kabinowy w 2.

    Że niby trzeba pedał gazu odkręcić? Niewygodnie, ale bez przesady. Roboty na 10
    minut. Za to już w 3 wymienisz bez żadnych narzędzi.