  • 1. Data: 2020-06-20 14:55:00
    Temat: mocowanie do wiązki elektrycznej przy haku
    Od: zhbick <n...@s...pl>

    Potrzebuję kupić element, który mocuje wiązkę do haka holowniczego. Na
    allegro widzę same wiązki z wtyczkami. Jaką nazwę nosi ten element
    mocujący jedno do drugiego:

    https://zapodaj.net/7ec950b18ee87.jpg.html

  • 2. Data: 2020-06-20 15:18:57
    Temat: Re: mocowanie do wiązki elektrycznej przy haku
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-06-20 o 14:55, zhbick pisze:
    > Potrzebuję kupić element, który mocuje wiązkę do haka holowniczego. Na
    > allegro widzę same wiązki z wtyczkami. Jaką nazwę nosi ten element
    > mocujący jedno do drugiego:
    >
    > https://zapodaj.net/7ec950b18ee87.jpg.html

    Trytka lub trytytka. :-)
    Ja zawsze tam widziałem przyspawaną blachę do haka a do niej gniazdo.

    Robert

  • 3. Data: 2020-06-20 15:32:00
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 20.06.2020 o 14:55, zhbick pisze:

> [...]
    > widzę same wiązki z wtyczkami. Jaką nazwę nosi ten element mocujący jedno do

    Blaszka. Blaszka, do której mocuje się gniazdo z wiązką,
    znajduje się w komplecie z hakiem holowniczym i często
    jest już do niego na stałe przyspawana. Jeśli wybyła,
    trzeba drutować z kawałka blachy.

  • 4. Data: 2020-06-20 15:35:13
    Od: t-1 <t...@t...pl>

> [...]
    > Potrzebuję kupić element, który mocuje wiązkę do haka holowniczego. Na
    > allegro widzę same wiązki z wtyczkami. Jaką nazwę nosi ten element

    wihajster.

  • 5. Data: 2020-06-20 15:58:25
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 20.06.2020 o 15:35, t-1 pisze:

    > wihajster
    Wihajster to jest dings, który trudno nazwać,
    a tam jest zwykła blaszka.

  • 6. Data: 2020-06-20 17:35:49
    Od: zhbick <n...@s...pl>

    W dniu 20.06.2020 o 15:32, collie pisze:

    > Blaszka. Blaszka, do której mocuje się gniazdo z wiązką,

    Nie. To jest plastikowe. Złamało się. Póki co przyczepiłem trytytkami.

    > znajduje się w komplecie z hakiem holowniczym i często
    > jest już do niego na stałe przyspawana.

    Z oględzin wynika, że jest to element plastikowy mocowany obejmą
    metalową do haka. Do owego elementu przyczepione jest wkrętami gniazdo
    zasilające.

  • 7. Data: 2020-06-20 17:37:55
    Od: zhbick <n...@s...pl>

    > Trytka lub trytytka. :-)

    No właśnie tak przymocowałem, ale miałem nadzieję, że da się to zrobić o
    level wyżej, niż moja g*wnorzeźba :-)

    > Ja zawsze tam widziałem przyspawaną blachę do haka a do niej gniazdo.

    U mnie jest plastikowe, przyczepione metalową obejmą do haka. Gniazdo
    jest do tego przykręcone wkrętami.

  • 8. Data: 2020-06-20 18:17:28
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Saturday, June 20, 2020 at 2:55:04 PM UTC+2, zhbick wrote:
    > Potrzebuję kupić element, który mocuje wiązkę do haka holowniczego.

    moze https://www.google.pl/search?q=mocowanie+gniazda+prz
    yczepy&tbm=isch&source=iu

  • 9. Data: 2020-06-20 18:18:50
    Od: WS <L...@c...pl>

    albo https://redmarket.eu/pl/p/Uchwyt-gniazda-haka-5/2041

  • 10. Data: 2020-06-20 20:48:09
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 20.06.2020 o 17:35, zhbick pisze:

    > Nie. To jest plastikowe. Złamało się. Póki co przyczepiłem trytytkami.

    Jak masz plastikowy hak, to tak. Przy stalowym jest blaszka. Taka:
    https://allegro.pl/oferta/blaszka-bl2-uchwyt-gniazda
    -haka-holowniczego-7146919200