  • 1. Data: 2020-06-18 18:55:25
    Temat: Elektro ofensywa to fikcja
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    https://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/774544
    8,doplata-samochod-elektryczny-kwota-limit-jak-uzysk
    ac-doplate-jaki-samochod-polska.html

    Całe 2 tysiące aut ! Szok i trwoga ! Miał być milion a wyszło jak zwykle ;-) po
    czynach Pinokia poznacie:

    https://spidersweb.pl/autoblog/milion-samochodow-ele
    ktrycznych-w-polsce-aktualizacja/

    Bez utopienia milionów a raczej miliardów z publicznych pieniędzy e-rewolucji nie
    będzie.
    Zresztą z czym do ludzi ? 150 mln PLN ? Niemcy ładują 2 mld EUR co oznacza do 700 tys
    e-aut.

    Elektroautos sind vergleichsweise teuer. Um ihre Verbreitung zu fördern, gibt es von
    Staat und Herstellern Subventionen. Bund und Autoindustrie übernehmen jeweils die
    Hälfte der Gesamtkosten von mehr als zwei Milliarden Euro. Damit könnten 650.000 bis
    700.000 Elektrofahrzeuge gefördert werden, schätzt die Regierung.

  • 2. Data: 2020-06-18 19:03:38
    Temat: Re: Elektro ofensywa to fikcja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
> [...]
    kac-doplate-jaki-samochod-polska.html

    >Całe 2 tysiące aut ! Szok i trwoga ! Miał być milion a wyszło jak

    Nie mial to byc milion polskich ?
    Wiec po co doplacac do zagranicznych ? :-)

    Ale jest dobrze, a bedzie jeszcze lepiej
    https://next.gazeta.pl/next/7,151243,26035645,polski
    -samochod-elektryczny-jacek-sasin-wyjasnia-co-dalej.
    html

    "Nie wycofujemy się, jesteśmy od strony technologicznej przygotowani,
    żeby uruchomić produkcję, mamy bardzo udane prototypy - zapewnił
    jednak minister aktywów państwowych Jacek Sasin"

    J.

  • 3. Data: 2020-06-18 19:10:36
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 18-06-2020 o 19:03, J.F. pisze:
> [...]
    ac-doplate-jaki-samochod-polska.html

    > Nie mial to byc milion polskich ?
    > Wiec po co doplacac do zagranicznych ? :-)

    Mogę kupić polski, ile kosztują i gdzie złożyć zamówienie?

  • 4. Data: 2020-06-18 19:16:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    8,doplata-samochod-elektryczny-kwota-limit-jak-uzysk
    ac-doplate-jaki-samochod-polska.html

    >Mogę kupić polski, ile kosztują i gdzie złożyć zamówienie?

    Jak juz bedziesz mogl, to sie dotacje podniesie, proste :-)

    J.

  • 5. Data: 2020-06-18 19:24:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.06.2020 o 19:16, J.F. pisze:

    > Jak juz bedziesz mogl, to sie dotacje podniesie, proste :-)

    Jak sasin mówi, że mamy dobry polski ektrosamochód, to znaczy że jest
    horendalnie drogi, a na dodatek to go nie ma;)

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2020-06-18 19:26:29
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 18-06-2020 o 19:16, J.F. pisze:
    8,doplata-samochod-elektryczny-kwota-limit-jak-uzysk
    ac-doplate-jaki-samochod-polska.html

    > Jak juz bedziesz mogl, to sie dotacje podniesie, proste :-)

    Dobrze każdy wie, że się nie podniesie i nie będę mógł nigdy.
    Jeszcze bardziej proste - kłamią jak zwykle i zawsze.

  • 7. Data: 2020-06-18 22:35:07
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-18 o 19:10, Cavallino pisze:
> [...]
    ac-doplate-jaki-samochod-polska.html

    > Mogę kupić polski, ile kosztują i gdzie złożyć zamówienie?

    Firma E&K będzie realizować te zamówienia.

  • 8. Data: 2020-06-19 08:14:28
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    dobre podsumowanie bredzenia nieudacznikow:

    "To wybudujcie. Chociaż JEDEN".

    buhahaha ... e-hulajnoga to szczyt waszych mozliwosci :-)

  • 9. Data: 2020-06-19 09:29:21
    Od: K <n...@e...com>

    On 18/06/2020 18:03, J.F. wrote:
> [...]
    > żeby uruchomić produkcję, mamy bardzo udane prototypy - zapewnił jednak
    > minister aktywów państwowych Jacek Sasin"

    No jak Sasin sie bedzie tym zajmowal to wiadomo, ze to spierdoli po calosci.

  • 10. Data: 2020-06-19 09:30:46
    Od: K <n...@e...com>

    On 18/06/2020 17:55, Przemek Jedrzejczak wrote:
> [...]
    700.000 Elektrofahrzeuge gefördert werden, schätzt die Regierung.

    Czlowieku, kasa jest na programy plus, a nie na jakis swyimaginowany
    przez pinokia i sasina samochod elektryczny, ktorego patologia plus i
    tak nie kupi (chyba, ze bylby za darmo)