-
X-Received: by 10.140.94.44 with SMTP id f41mr359874qge.5.1413752966687; Sun, 19 Oct
2014 14:09:26 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.140.94.44 with SMTP id f41mr359874qge.5.1413752966687; Sun, 19 Oct
2014 14:09:26 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed4.news.xs4all.nl
!xs4all!newspeer1.nac.net!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!s7no
3892698qap.0!news-out.google.com!i10ni96qaf.0!nntp.google.com!dc16no4011041qab.
1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sun, 19 Oct 2014 14:09:26 -0700 (PDT)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=90.156.77.58;
posting-account=RyglkAoAAAB_8qFUgjoyOinuRh6gvWcX
NNTP-Posting-Host: 90.156.77.58
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <2...@g...com>
Subject: 40 kkm Fabią 1,2 HTP
From: Lisciasty <l...@p...pl>
Injection-Date: Sun, 19 Oct 2014 21:09:26 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 27
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2547343
[ ukryj nagłówki ]Zwykle na liście o takich niepozornych padakach się nie dyskutuje,
w zasadzie nie dziwiłem się temu do momentu, kiedy usiadłem
za kółkiem blaszaka jak w temacie. Taki większy kaszlak, wykonany
dosyć topornie i pozbawiony wypasów. Pierwsze 10 kkm było nijakie
i bezbarwne, powiedzmy że pojazd się docierał. Niby teraz nowych
samochodów się nie dociera, ale ja wiem swoje :>
Z biegiem czasu zaczynało mi się coraz fajniej jeździć tym
półproduktem, a wręcz, o zgrozo, wolałem wsiąść w fabiaka
zamiast wozić dupę czymś większym. Ten trzycylindrowiec, choć brzmi
jak kosiarka, okazuje się maszynką całkiem do rzeczy.
Trzeci bieg mnie zauroczył, jego elastyczność pozwala na poruszanie
się od 50 do 120 km/h, normalnie jakbym motocyklem jechał :>
Niska masa budy pozwala objechać większe i bardziej niemrawe
padaki, generalnie w mieście mało kiedy ktoś mnie dogania
po starcie spod świateł. Dziwne, ale prawdziwe :>
Na zakrętach trzyma się nieźle, hamulce bez zarzutu,
w zasadzie nie ma się do czego przyczepić. Spalanie na poziomie
7 litrów też jest do przyjęcia (jazda miejska, bez oszczędzania
się). Do baku wchodzi ponad 57 litrów, więc wizyty na tanksztelu
nie są zbyt częste. Cóż więcej napisać, padaka prawie nowa (2011),
więc psuć się specjalnie nie ma co. Jakby ktoś szukał
przyjemnego jeździdła na miasto i w okolice, to polecam,
można kupić żonie a potem po cichu zawłaszczyć i samemu
dupsko wozić ;)
L.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.10.14 00:11 PiteR
- 20.10.14 01:02 tá´Ź
- 20.10.14 07:47 Lisciasty
- 20.10.14 09:43 anacron
- 20.10.14 09:58 Czesław Wiśniak
- 20.10.14 10:17 Lewis
- 20.10.14 15:10 Lisciasty
- 20.10.14 15:13 Lisciasty
- 20.10.14 16:03 LEPEK
- 20.10.14 18:56 fifak
- 20.10.14 21:20 Poldek
- 20.10.14 21:31 Michał Jankowski
- 21.10.14 12:10 anacron
- 10.11.14 15:58 Poldek
Najnowsze wątki z tej grupy
- korki prawie takie same
- Takie elektryki mają sens ale czy z Francuską MARŻĄ?
- Warta S.A. - przyjęta odpowiedzialność?
- nie zna życia ten
- dziękuję nie tankuję
- Bo konie to ...
- narząd nieużywany zanika
- Czy można zaparkować w tym miejscu?
- czy grad zbił wam szybę?
- Co dalej z Izerą...
- Nowe samochody są RAKOTWÓRCZE tylko nikt tego nie chce głośno powiedzieć
- czy zabioro mu auto?
- Chińczyki mają dość czekania na tuska i te jego UROJONE audyty
- coraz trudniejsze rozmowy o OC
- O co chodzi?
Najnowsze wątki
- 2024-06-05 [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- 2024-06-05 Koszt przywrócenia wychodnego numerowi w Plusie
- 2024-06-06 korki prawie takie same
- 2024-06-05 Takie elektryki mają sens ale czy z Francuską MARŻĄ?
- 2024-06-05 Warta S.A. - przyjęta odpowiedzialność?
- 2024-06-04 nie zna życia ten
- 2024-06-06 A jednak nie kondensatory
- 2024-06-06 Re: A jednak nie kondensatory
- 2024-06-06 Wymiana SIM Aero2
- 2024-06-06 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-06 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-06 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-06 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-05 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-06-05 Ulm => Integration & Test Engineer <=