  • 11. Data: 2015-06-19 18:49:33
    Temat: Re: 404 Page Not Found
    Od: j...@p...onet.pl

    W dniu piątek, 19 czerwca 2015 18:42:37 UTC+2 użytkownik j...@p...onet.pl
    napisał:
    > Problem z błędem 404 pojawił się po tym jak na nowo założyłem katalog public_html i
    przeftepowałem całą witrynę z localhosta. Przedtem problemu nie było.

    Po przywróceniu starego public_html problem 404 przestał występować. Czyli chyba coś
    jest nie tak z kodem. Ale mój kod błędu 404 nie generuje. Poza tym na localhoście ten
    kod działa bez 404. Chciałbym mieć nowszy kod, bo wprowadziłem trochę ważnych zmian.
    Stary i nowy kod ma te same atrybuty plików i katalogów.

    Czy wiesz o co może chodzić?

  • 12. Data: 2015-06-19 18:55:40
    Od: j...@p...onet.pl

    > Czy wiesz o co może chodzić?

    Może framework mi generuje 404? Co o tym sądzisz?

  • 13. Data: 2015-06-19 19:04:46
    Od: j...@p...onet.pl

    > Może framework mi generuje 404? Co o tym sądzisz?

    Używam CodeIgnitera. Ale to moja pierwsza witryna. Nie znam go dobrze.

  • 14. Data: 2015-06-19 20:05:36
    Od: j...@p...onet.pl

    Wróciłem do starego kodu i działa. Zmiany przeniosę ostrożnie ręcznie.
    Problem zamknięty. Dzięki za pomoc.