  • 1. Data: 2010-03-07 15:27:58
    Temat: A moze ktos wie skad skrecic palete kolorow?
    Od: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>

    Witam ponownie,
    moze ktos wie gdzie mozna kupic palete kolorw.
    Taka jaka maja w marketach budowlanych z wszelkimi kolorami i numerem w
    kodowaniu NCS, RGB czy innym.
    ?

    Na allegro nie ma.

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

    "Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
    gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

  • 2. Data: 2010-03-07 16:01:31
    Temat: Re: A moze ktos wie skad skrecic palete kolorow?
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > moze ktos wie gdzie mozna kupic palete kolorw.
    > Taka jaka maja w marketach budowlanych z wszelkimi kolorami i numerem w
    > kodowaniu NCS, RGB czy innym.
    > ?

    do czego to ma byc ?

  • 3. Data: 2010-03-07 16:19:41
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 07 Mar 2010 15:27:58 +0100, topek wrote:
    >moze ktos wie gdzie mozna kupic palete kolorw.
    >Taka jaka maja w marketach budowlanych z wszelkimi kolorami i numerem w
    >kodowaniu NCS, RGB czy innym. ?

    http://en.wikipedia.org/wiki/Pantone

    Ale na Twoim miejscu to bym poszukal podobnego wyrobu jakiegos
    niemieckiego producenta farb.

    J.

  • 4. Data: 2010-03-07 17:53:15
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "topek" <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o

    napisał w wiadomości news:4b93b7f4$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > moze ktos wie gdzie mozna kupic palete kolorw.
    > Taka jaka maja w marketach budowlanych z wszelkimi kolorami i numerem w
    Ogólnie przyjęta skala kolorów farb drukarskich
    to Pantone, ale tak naprawdę każdy producent
    ma swoją wersję i powinno się co rok taki wzornik
    wymieniać (dodatkowo - są oddzielne wersje
    na materiały powlekane i niepowlekane).

    Producenci farb budowlanych także mają każdy swoją
    (mniejszy zakres) - samochodowych również.
    Jest jeszcze przemysłowa skala RAL np.

    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2010-03-07 20:11:40
    Od: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>

    peter pisze:

    > do czego to ma byc ?
    Chce przylozyc taka palete kolorow do sciany budynku i zamowic farbe o
    takim kolorze, zeby pomalowac tym satelitarna.
    Co by sie za bardzo w oczy nie rzucala.

  • 6. Data: 2010-03-07 21:17:29
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    szukaj na alle.. wzornik RAL, "ralownik"
    znajdziesz.
    Pantonowe są drogie jak diabli

    MAc

  • 7. Data: 2010-03-07 21:33:55
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > Chce przylozyc taka palete kolorow do sciany budynku i zamowic farbe o
    > takim kolorze, zeby pomalowac tym satelitarna.
    > Co by sie za bardzo w oczy nie rzucala.

    a czy czasem nie pomyliles grup ?

  • 8. Data: 2010-03-07 21:59:24
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    napisał w wiadomości news:4b93fa73$1@news.home.net.pl...
    > Chce przylozyc taka palete kolorow do sciany budynku i zamowic farbe o
    > takim kolorze, zeby pomalowac tym satelitarna.
    > Co by sie za bardzo w oczy nie rzucala.

    W hurtowniach budowlanych, gdzie mają mieszalniki
    (np. Kabe) zwykle mogą za kaucją wypożyczyć
    wzornik na 1 dzień.
    I z tym trzeba by na mieszalnik samochodowych
    - skoro to satelitka.

    Pzdr

    JKK

  • 9. Data: 2010-03-08 00:05:30
    Od: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>

    peter pisze:

    > a czy czasem nie pomyliles grup ?
    I tak i nie.
    Mial ten post pojsc w moim watku w ktorym pytalem o areograf ale cos mi
    sie zle kliknelo.
    Przepraszam.

    Tematy jest mocno samochodowa (dobieranie koloru) tyle ze obiekt do
    malowania niestandardowy.

    Jaka grupa lepiej by Twoim zdaniem pasowala?

  • 10. Data: 2010-03-08 00:46:01
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > Tematy jest mocno samochodowa (dobieranie koloru) tyle ze obiekt do
    > malowania niestandardowy.

    czyli nie jest

    > Jaka grupa lepiej by Twoim zdaniem pasowala?

    budowlana