  • Data: 2021-03-05 10:32:02
    Temat: "(A7) Me FW Downgrade - Request MeSpiLock Failed"
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uruchomiłem komp który właśnie składam i gdy startuje, na moment pojawia
    się komunikat:
    "(A7) Me FW Downgrade - Request MeSpiLock Failed"
    Po sekundzie uruchamianie rusza dalej i kończy się załadowaniem i
    uruchomieniem OS-a. Niby mało istotne skoro komp startuje ale nieco
    wq... :) Poguglałem nieco i widzę że przez ostatnie parę lat problem się
    utrzymywał ale nie znalazłem ani wytłumaczenia istoty błędu ani dobrej
    recepty. Może ktoś z was walczył z tym i zwalczył? :)

    Konfiguracja kompa: Płyta Asus H170M-PLUS, procek i5, jeden moduł RAM
    Adata i dysk SSD Micron.

    Jedna z rad była: Ustaw w UEFI Compatibility Support Module na Auto. Nie
    zadziałała :) Była też rada by upgradować bios, ale też były głosy że to
    nie pomogło więc na razie odpuściłem.
    --
    Jacek
    -I hate haters-