  • 1. Data: 2011-06-12 12:48:38
    Temat: A8 - Wrocław
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Czy czynny odcinek A8 we Wrocławiu da się wykorzystać do skrótu z obwodnicy
    śródmiejskiej do A4?

  • 2. Data: 2011-06-12 13:42:50
    Temat: Re: A8 - Wrocław
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Cavallino wrote:
    > Czy czynny odcinek A8 we Wrocławiu da się wykorzystać do skrótu z
    > obwodnicy śródmiejskiej do A4?

    Da sie jadac Na ostatnim groszu -> na estakadzie w prawo w strzegomska (czyli z
    estakady zjazd w dol) -> rondo pileckiego (minska) -> graniczna -> A8. Czyli
    bez zadnych wiekszych kombinacji i cudowan.

  • 3. Data: 2011-06-12 14:09:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości

    > Da sie jadac Na ostatnim groszu -> na estakadzie w prawo w strzegomska
    > (czyli z estakady zjazd w dol) -> rondo pileckiego (minska) ->
    > graniczna -> A8.

    A zjazd z A8 na A4 jest przejezdny?
    Bo coś czytałem kiedyś że ma nie być.

    >Czyli bez zadnych wiekszych kombinacji i cudowan.

    Rozumiem że to lepsze rozwiązanie niż pchanie się dalej w Hallera i
    Powstańców do Bielan?

  • 4. Data: 2011-06-12 14:38:04
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Cavallino wrote:

    > A zjazd z A8 na A4 jest przejezdny?
    > Bo coś czytałem kiedyś że ma nie być.

    Jechałem tak w ubiegłym tygodniu i jadąc tak jak Papkin opisał
    są znaki z A8 tylko na prawoskręty (Kąty, Wałbrzych) nie pamiętam czy na A4
    też.
    Ale wczoraj chciałem sobie pojechać "autostradowo" z Bielan do domu
    i z A4 nie ma możliwości wjazdu na A8. Musiałem zawracać.

  • 5. Data: 2011-06-12 15:09:51
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 12 Jun 2011 14:09:27 +0200, Cavallino wrote:
    >A zjazd z A8 na A4 jest przejezdny?
    >Bo coś czytałem kiedyś że ma nie być.

    Nie jechalem, ale z tego co slyszalem to wlasnie bezposrednie
    zjazdy/wjazdy w A4 sa zablokowane. Trzeba pojechac pare km za
    autostrade na poludnie, zawrocic i wtedy mozna wjechac.

    >Rozumiem że to lepsze rozwiązanie niż pchanie się dalej w Hallera i
    >Powstańców do Bielan?

    W szczycie Strzegomska byla zablokowana kompletnie, od estakady az do
    wspomnianego ronda. Nie wiem czy sie teraz cos zmienilo - watpie.
    No ale w szczycie to Klecinska zaraz za estakada jest zablokowana.
    Zapraszamy od sierpnia 2012 :-)

    Zeby bylo smieszniej - jest gotowy most na obwodnicy wschodniej.
    Ale nie zaplanowali drog dojazdowych do niego :-)
    Rzeklbym - caly Wroclaw, ale tym razem to inwestycja wojewodzka.

    J.

  • 6. Data: 2011-06-12 21:01:54
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2011-06-12 15:09, J.F. pisze:

    > Zeby bylo smieszniej - jest gotowy most na obwodnicy wschodniej.
    > Ale nie zaplanowali drog dojazdowych do niego :-)

    ??? Nie tylko zaprojektowali, ale budowa estakad idzie pełną
    parą:

    http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=52457
    3&page=83

    T.

  • 7. Data: 2011-06-12 22:13:29
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 12 Jun 2011 21:01:54 +0200, Tomasz Finke wrote:

    >??? Nie tylko zaprojektowali, ale budowa estakad idzie pełną
    >parą:
    >http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=5245
    73&page=83

    A dalej ? Bo cos ostatnio pisali ze dalej nie ma nic, a to chyba efekt
    tej decyzji
    http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35754,4666408.htm

    Wioski niby sa, to jakies drogi tam prowadza i nawet pewnie dwa
    traktory potrafia sie na nich wyminac :-)

    J.

  • 8. Data: 2011-06-12 22:42:28
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2011-06-12 22:13, J.F. pisze:

    > A dalej ? Bo cos ostatnio pisali ze dalej nie ma nic, a to chyba efekt
    > tej decyzji

    Obwodnica wschodnia jest wpisana do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego
    województwa. Całość ma być gotowa na początku 2013 roku:

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100969,9110410,Podpisan
    o_umowe_na_budowe_odcinka_Wschodniej_Obwodnicy.html

    Skanska deklarowała, że swój odcinek Łany-Siechnice z mostem nad Odrą
    zakończą jeszcze przed Euro.

    T.

  • 9. Data: 2011-06-12 23:38:51
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> writes:

    > Nie jechalem, ale z tego co slyszalem to wlasnie bezposrednie
    > zjazdy/wjazdy w A4 sa zablokowane. Trzeba pojechac pare km za
    > autostrade na poludnie, zawrocic i wtedy mozna wjechac.

    Zablokowane są wjazdy z A4 (ze wschodu i z zachodu) na A8 na północ.
    Przeciwne relacje są czynne.
    http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/?zoom=16&lat=51.04486
    &lon=16.935&layers=B00000FFF

    MJ

  • 10. Data: 2011-06-12 23:41:18
    Od: "Kartrait" <n...@m...pl>

    > Nie jechalem, ale z tego co slyszalem to wlasnie bezposrednie
    > zjazdy/wjazdy w A4 sa zablokowane. Trzeba pojechac pare km za
    > autostrade na poludnie, zawrocic i wtedy mozna wjechac.
    Wjechać na A4 można z każdego kierunku, zablokowana jest tylko możliwość
    zjazdu z A4 na A8 w sronę lotniska, można to jednak w kilkma minut objechać
    skręcając na S8 na połódnie i robiąc nawrotkę na pierwszym zjeździe.

> [...]
    > wspomnianego ronda. Nie wiem czy sie teraz cos zmienilo - watpie.
    > No ale w szczycie to Klecinska zaraz za estakada jest zablokowana.
    Już nie jest tak tragicznie, oddane 2 pasy w każdym kierunku, zatyka się
    tylko jak przejazd kolejowy zamkną...

    Reasumując: jadąc od strony Poznania (5) robimy zjazd z estakady w stronę
    lotniska (Nowy Dwór) i trzymając kierunek na lotnisko łapiemy znaki
    kierujące na A8 -> A4 (Zgorzelec, Katowice)
    nie da się zgubić... ;)

    --
    Pozdrufka,
    Krzysiek vel kartrait