  • 1. Data: 2021-05-02 08:36:58
    Temat: AMD Athlon X4 880K 4,0 GHz 4MB FM2+
    Od: work <g...@w...pl>

    Czy takie coś jak w tytule jeszcze do czegoś się nada? Czy sobie
    darować? Mam okazję mieć za darmo.

    Pozdr

  • 2. Data: 2021-05-02 10:30:42
    Temat: Re: AMD Athlon X4 880K 4,0 GHz 4MB FM2+
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-05-02 08:36, work wrote:
    > Czy takie coś jak w tytule jeszcze do czegoś się nada? Czy sobie
    > darować? Mam okazję mieć za darmo.

    pi razy oko wydajnościowo odpowiednik q6700 który miał premierę 14 lat
    temu, za darmo można brać, kwestia tylko kwestia czy faktycznie
    potrzebujesz, do czego i czy przypadkiem długofalowo nie wyjdzie taniej
    zapłacić za coś bardziej energooszczędnego

    na ebayu po 17 dolców, zawsze można sobie breloczek zrobić :)

  • 3. Data: 2021-05-02 14:22:30
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 02/05/2021 07:36, work wrote:
    > Czy takie coś jak w tytule jeszcze do czegoś się nada? Czy sobie
    > darować? Mam okazję mieć za darmo.

    https://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=AMD+Athlon+
    X4+880K&id=2747

    Do internetu sie nada. Procek wydany 5 lat temu na socket FM2, a wiec
    znajdz jakas plyte uzywke FM2, dodaj RAMu i do Youtube PC bedzie i do
    prostych gier.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 4. Data: 2021-05-02 17:58:21
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 02.05.2021 o 08:36, work pisze:
    > Czy takie coś jak w tytule jeszcze do czegoś się nada? Czy sobie
    > darować? Mam okazję mieć za darmo.
    >
    > Pozdr
    ndaa do neta i filmów fhd

  • 5. Data: 2021-09-14 16:35:36
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 02.05.2021 o 08:36, work pisze:

    > Czy takie coś jak w tytule jeszcze do czegoś się nada? Czy sobie
    > darować? Mam okazję mieć za darmo.

    Jakby to był cały komputer działający, albo chociaż prawie cały, to do
    czegoś się może nada - niniejszego posta piszę na AMD Athlon(tm) 64 X2
    Dual Core Processor 5200+ 2.70 GHz. Dałem 8GB RAM, grafikę GT210 i
    dysk SSD. Teraz można nawet przeglądać fejsbuka (na upartego).

  • 6. Data: 2021-09-16 15:49:58
    Od: Alsor ZL <a...@g...com>

    niedziela, 2 maja 2021 o 08:37:00 UTC+2 work napisał(a):
    > Czy takie coś jak w tytule jeszcze do czegoś się nada? Czy sobie
    > darować? Mam okazję mieć za darmo.
    >
    > Pozdr

    4GHz i 4 rdzenie, więc to w zasadzie typowy - średni procesor.