  • 1. Data: 2021-05-02 22:19:30
    Temat: Kryptowaluty
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    https://bitcan.pl/blog/szymon-holownia-wykorzystany-
    przez-kryptowalutowych-oszustow/

    Ciekawa jestem ile jest ludzi, którzy na tym zarabiają.

    --
    animka

  • 2. Data: 2021-05-03 11:22:05
    Temat: Re: Kryptowaluty
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.05.2021 o 22:19, Animka pisze:
    > https://bitcan.pl/blog/szymon-holownia-wykorzystany-
    przez-kryptowalutowych-oszustow/
    > Ciekawa jestem ile jest ludzi, którzy na tym zarabiają.

    Pewnie mniej więcej tylu, co traci, albo nawet tych tracących jest
    więcej, albowiem po stracie mniejszych kwot się zniechęcają, niż ci
    zarabiający. Cudów nie ma i pieniądze się same z siebie nie biorą, jak
    to tłumaczą twórcy tego przedsięwzięcia.

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2021-05-03 17:51:38
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-05-02 o 22:19, Animka pisze:
    > https://bitcan.pl/blog/szymon-holownia-wykorzystany-
    przez-kryptowalutowych-oszustow/

    > Ciekawa jestem ile jest ludzi, którzy na tym zarabiają.

    Czytając już pierwsze zdanie "Korzystając z tej "luki fortuny"..." bym
    odpuścił, bo brzmi jak pisane przez debila w debilnej gazecie.
    Jestem pełen podziwu że ktoś się na to złapał.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2021-05-03 18:35:18
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-03-maja-2021 o 17:51, Irokez pisze:

    > Czytając już pierwsze zdanie "Korzystając z tej "luki fortuny"..." bym
    > odpuścił, bo brzmi jak pisane przez debila w debilnej gazecie.
    > Jestem pełen podziwu że ktoś się na to złapał.

    Pytanie jest czy to Animka sama znalazła ten link czy...

    BITCAN promuje się jako wiarygodna "szulernia"
    (w przeciwieństwie do tych co się celebrytami posługują)
    i posługując się pożytecznymi idiotami typu Animka nie robi sobie
    pijaru? ;-)

    Chociaż... ostatnio Animka się dziwnie zachowuje.

    Strzela linkami na lewo i prawo z jednozdnaniowym komentarzem.

    Kiedyś mogliśmy dużo poczytać o jej życiowych problemach. Była jakaś
    historia, akcja, udawała że się na czymś zna...

    Brakuje mi starej Animki ;-)

  • 5. Data: 2021-05-03 22:08:14
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-05-03 o 18:35, _Master_ pisze:

    > Pytanie jest czy to Animka sama znalazła ten link czy...

    Wygląda jak wyskakująca reklama w udostępnionym okienku reklamowym przez
    jakiś serwis.Przy czym małym druczkiem, że za reklamę odpowiada
    reklamodawca i się odcinamy od odpowiedzialności za to co wrzuci.

    No to wrzucili.

    Chyba że było inaczej...

    Ale jak nie, to chyba to nie pierwszy raz, już coś była afera z
    wyskakującymi reklamami, nie pamiętam gdzie. I takie właśnie tłumaczenie
    było, dajemy "kwadracik reklamowy" a reklamodawca wrzuca co chce. Bez
    żadnego nadzoru.

    zdrówko.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2021-05-03 23:05:38
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-03-maja-2021 o 22:08, Irokez pisze:
    > "kwadracik reklamowy" a reklamodawca wrzuca co chce

    Na WP często widzę takie kwadraciki w których a to coś na odchudzanie, a
    to na piękność a to na zarobek.

    Wystarczy na to spojrzeć i wiadomo że to OSZUSTWO.

    Jak długo jeszcze portal (wp np.) nie będą odpowiadać za to co widnieje
    na ich stronach?

  • 7. Data: 2021-05-04 00:07:27
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-03 o 17:51, Irokez pisze:
    przez-kryptowalutowych-oszustow/

    > Czytając już pierwsze zdanie "Korzystając z tej "luki fortuny"..." bym
    > odpuścił, bo brzmi jak pisane przez debila w debilnej gazecie.
    > Jestem pełen podziwu że ktoś się na to złapał.

    https://academy.bitbay.net/courses/zrozumiec-bitcoin
    a/lectures/19633377

    --
    animka

  • 8. Data: 2021-05-04 09:34:39
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Ale...

    Mówimy o linku Animki:

    https://bitcan.pl/blog/szymon-holownia-wykorzystany-
    przez-kryptowalutowych-oszustow/

    Nawet po wyłączeniu adbloków dla mnie przekaz jest jasny.
    Ostrzeżenie przed oszustami

    cytat niby z puls biznesu jako ilustracja

    i dalej komentarz.

    A czym innym jest gdzie się te reklamy z Hołownią pojawiają, na jakich
    www i w jakich okienkach.

    Podany link Animki OSTRZEGA przed oszustami. I BARDZO dobrze.

    Dysonansem jest tylko że jesteśmy handlarzem krypto (złodziejem)
    ostrzegamy przed działalnością innego handlarza (złodzieja) krypto. ;-)

  • 9. Data: 2021-05-04 15:26:16
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-05-04 o 09:34, _Master_ pisze:
    > Ale...
    >
    > Mówimy o linku Animki:

    Odniosłem się tylko do faktu, że przy aktualnym sposobie udostępniania
    reklam na portalach, wyskakiwać mogą ze 100% prawdopodobieństwem reklamy
    oszustów i złodziei. Przy czym portale mają to gdzieś i udostępniają
    byle co aby kasa się zgadzała.
    A to, czy Animce wyskoczyło na jakiejś stronie, czy znalazła tylko
    artykuł o tym procederze czegoś szukając to już pomijam.

    > cytat niby z puls biznesu jako ilustracja

    No właśnie niby... wyłudzacz wrzuca GIF'a w swobodnie dostępne okienko
    reklamowe, i tam może być cokolwiek. Może być i Biden na wrotkach. Nikt
    za to nie odpowiada i za konsekwencje.
    "Ja tylko udostępniam placyk" jest dla mnie automatycznie oceną klasy
    portalu typu bazar pod stadionem i gramy w trzy kubki.

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2021-05-04 16:36:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 May 2021 15:26:16 +0200, Irokez wrote:

> [...]
    > reklam na portalach, wyskakiwać mogą ze 100% prawdopodobieństwem reklamy
    > oszustów i złodziei. Przy czym portale mają to gdzieś i udostępniają

    Mam dokladnie takie samo wrazenie.
    Przoduje chyba wp.

    Tak nawiasem mowiac, to wydaje mi sie, ze gdzies widzialem taka
    reklame z fotką Dudy.

    Ale wtedy moze byc ciekawiej, bo moze to byla fotka jakiegos jego
    sobowtora. Co - Kowalskiemu nie wolno czegos tam reklamowac?
    A ze Duda czy Holownia wyglada tak samo jak Kowalski ..

> [...]
    > "Ja tylko udostępniam placyk" jest dla mnie automatycznie oceną klasy
    > portalu typu bazar pod stadionem i gramy w trzy kubki.

    Akurat cala masa wrzuca reklamy z googla, czyli tez ma to w ....,
    tylko dochodzi kolejny posrednik.

    J.