  • 11. Data: 2009-03-12 21:53:51
    Temat: Re: APC Smart UPS 1000 - automatyczne zamknięcie systemu przy np. 10% mocy - JAK?
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    To, że "=======================" nie służą do cytowania.

    > Zdaje się, że to raczej ty masz kłopoty
    > ze zrozumieniem zasad cytowania skoro kierujesz do mnie odpowiedź na pytanie
    > mojego poprzednika.

    Nie kompromituj się. To również wynika z braku znajomości cytowania
    i używania usenetu. Poczytaj o pewnych zasadach (serio), a nie będę
    nawet wspominał o takich rzeczach.

    Żebyś zrozumiał, to odpowiedź dotycząca apcupsd dotyczyła autora
    (znacznik cytowania), a uwaga o nieprawidłowym cytowaniu - Ciebie.
    Nie chodzi o robienie offtopicu (sztuka dla sztuki), a przy okazji
    zwróciłem Ci uwagę jak pisać poprawnie.

    Jacek

  • 12. Data: 2009-03-12 22:20:47
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał w
    wiadomości news:slrngrj13f.cjc.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl...

    > To, że "=======================" nie służą do cytowania.

    A co służy w takiej sytuacji? Najlepiej powołaj się na jakiś dokument.

    > Nie kompromituj się. To również wynika z braku znajomości cytowania
    > i używania usenetu. Poczytaj o pewnych zasadach (serio), a nie będę
    > nawet wspominał o takich rzeczach.

    O jaki autorytet się nam narodził. Brawo, grunt to dobre mniemanie o sobie.

    > Żebyś zrozumiał, to odpowiedź dotycząca apcupsd dotyczyła autora

    Świetnie, tylko dlaczego umieściłeś ją w odpowiedzi dla mnie? Uważasz za
    właściwe odpowiedzi dla jednej osoby kierować do innej? To gratuluję.

    > (znacznik cytowania), a uwaga o nieprawidłowym cytowaniu - Ciebie.
    > Nie chodzi o robienie offtopicu (sztuka dla sztuki), a przy okazji
    > zwróciłem Ci uwagę jak pisać poprawnie.

    W którym miejscu jest ta "uwaga jak pisać poprawnie"? Bo oprócz mądrzenia
    się (jak zwykle w takich sytuacjach wynikającego z niewiedzy) niczego
    konstruktywnego nie zauważyłem.