  • 1. Data: 2005-03-30 12:00:21
    Temat: AVE TP!!
    Od: "YatZeck" <y...@c...net.pl>

    Witam!
    Wszyscy codziennie psioczymy na TEPRSIARNIE, ale ja osobiscie ciesze sie, ze
    jeszcze istnieje. Mieszkam mniej wiecej w centrum Warszawy (metro
    Raclawicka) i wyobrazcie sobie, ze usluga pt. Neostrada TP jest JEDYNA
    mozliwoscia w miare stalego dostepu do internetu. Nie ma tu zadnej formy,
    ktora swiadczyc moze podobna usuluge kablowo lub radiowo - tzn. nikomu sie
    nie oplaca.
    Czy ktos z Szanownych Grupowiczow jest w stanie tchnac we mnei troszke
    wiecej optymizmu i poinfoirmowac mnie o mozliwych innych opcjach?

    Poki co dziekuje TePsie, ze w centrali "sa wolne porty":)

    Y.

  • 2. Data: 2005-03-30 12:18:15
    Temat: Re: AVE TP!!
    Od: cH3s+3r <c...@w...pl>

    On Wed, 30 Mar 2005 14:00:21 +0200, YatZeck wrote:

> [...]
    > wiecej optymizmu i poinfoirmowac mnie o mozliwych innych opcjach?
    >
    > Poki co dziekuje TePsie, ze w centrali "sa wolne porty":)

    Z tego co wiem, masz jeszcze UPC.

    Pozdrawiam,
    --
    Tomasz 'chester' Niec

  • 3. Data: 2005-03-30 12:21:17
    Od: "YatZeck" <y...@c...net.pl>

    Niestety UPC w tej lokalizacji nie ma:(
    Aster ma przygotowany projekt inwestycyjny na ten rok, ale tak informacje
    otrzrmuje juz od 4 lat, wiec przypuszczam, ze jeszcze ze 2 lata bedzie sie
    przeciagac.

    Pozdr,
    Y.

    Uzytkownik "cH3s+3r" <c...@w...pl> napisal w wiadomosci

  • 4. Data: 2005-03-30 12:27:37
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    YatZeck wrote:
> [...]
    > jeszcze istnieje. Mieszkam mniej wiecej w centrum Warszawy (metro
    > Raclawicka) i wyobrazcie sobie, ze usluga pt. Neostrada TP jest JEDYNA

    heh jak to ładnie brzmi:
    JEDYNA
    czyli brak konkurencji=brak wysokiej jakości+wysokie koszty+ch....a obsługa

    zyga

  • 5. Data: 2005-03-30 12:34:56
    Od: "YatZeck" <y...@c...net.pl>

    Tego jeszcze nie wiem, ale z doswiadczenia na infolinii neostrady wiem, ze
    jest to wielce prawdopodobne:>

    Y.

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości news:d2e68b$i9h$1@nemesis.news.tpi.pl...

  • 6. Data: 2005-03-30 12:41:15
    Od: Jacek Zapala <j...@i...pl>

    "YatZeck" <y...@c...net.pl> writes:

> [...]
    > ktora swiadczyc moze podobna usuluge kablowo lub radiowo - tzn. nikomu sie

    Tuż obok BOKu Astera? :-))

    Jacek

  • 7. Data: 2005-03-30 12:43:41
    Od: "YatZeck" <y...@c...net.pl>

    Nie, niestety miedzy Pulawska i Kazimierzowska.

  • 8. Data: 2005-03-30 12:48:06
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    W dniu Wed, 30 Mar 2005 14:00:21 +0200, osoba określana zwykle jako
    YatZeck pozwoliła sobie popełnić co następuje:
    >Mieszkam mniej wiecej w centrum Warszawy (metro
    >Raclawicka) i wyobrazcie sobie, ze usluga pt. Neostrada TP jest JEDYNA
    >mozliwoscia w miare stalego dostepu do internetu.

    Jako, że nie podałeś dokładniejszej lokalizacji, mogę śmiało napisać, że
    łżesz. Znam osobiście osobę (i bywam u niej czasami) mieszkającą przy
    samej Al.Niepodległości (nie pamiętam dokładnie numeru, ten blok między
    Racławicką, a Wiktorską, przy cukierni), która ma internet z UPC.

    --
    Kruk@ -\ | Niewielu z nas może znieść dobrobyt. Innych
    }-> epsilon.eu.org | ludzi, rzecz jasna.

  • 9. Data: 2005-03-30 12:50:01
    Od: "YatZeck" <y...@c...net.pl>

    Niestety nie lze:(
    Po zachdiej stronie al. Niepodleglosci internet w Aster jest juz 2 lata:)
    A po wschodniej byc moze bedzie ... kiedys:(
    Y.

  • 10. Data: 2005-03-30 13:01:37
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    W dniu Wed, 30 Mar 2005 14:50:01 +0200, osoba określana zwykle jako
    YatZeck pozwoliła sobie popełnić co następuje:
    >Niestety nie lze:(

    1. Nie toppostuj
    2. Używaj polskich ciapek
    3. Skoro napisałeś, że "w rejonie stacji Racławicka nie ma innej
    możliwości <x>", wystarczy podać jeden kontrprzykład, aby obalić Twoją
    tezę.

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Microsoft Office 2000: Aktywna klawiatura