  • 1. Data: 2005-03-30 16:26:59
    Temat: Komisja Europejska a sprawa polska
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Komisja Europejska przyjęła dziś górny pułap cen dla oferowanych hurtowo
    dzierżawionych łączy, by zapobiec w ten sposób zbyt dużej rozbieżności
    cenowej w poszczególnych krajach UE i dodatkowo, by ceny usług
    biznesowych odzwierciedlały faktyczne koszty ich dostarczania.

    PDF: http://tinyurl.com/6g48l

    M.

  • 2. Data: 2005-03-30 16:53:53
    Temat: Re: Komisja Europejska a sprawa polska
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    Użytkownik Maciej Bebenek napisał:
> [...]
    > cenowej w poszczególnych krajach UE i dodatkowo, by ceny usług
    > biznesowych odzwierciedlały faktyczne koszty ich dostarczania.

    dobre
    łacze 155Mbps za 1206 euro (zawiera 1/24 opłaty instalacyjnej)

    WOW, biorę !

    BTW.naprawde TAKIE ceny są w Unii (statych Państwach ??) to się nie
    dziwie, że ktoś się chwali, że ma serwerownię 2x155Mbps do różnych
    oparatorów ... bo w sumie to grosze go to kosztuje ...

    wojtek

  • 3. Data: 2005-03-30 17:07:19
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    crazy bejbi napisał(a):

    > BTW.naprawde TAKIE ceny są w Unii (statych Państwach ??) to się nie
    > dziwie, że ktoś się chwali, że ma serwerownię 2x155Mbps do różnych
    > oparatorów ... bo w sumie to grosze go to kosztuje ...

    Obawiam się, że mylisz łacze dzierżawione z dostępem do Internetu ;-)

    M.

  • 4. Data: 2005-03-30 18:09:29
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    Użytkownik Maciej Bebenek napisał:

    > Obawiam się, że mylisz łacze dzierżawione z dostępem do Internetu ;-)

    fakt, masz rację :(
    niemniej ostatnio rozważałem połączenie dwóch punktów w mieście
    dzierżawiąc kable ... odległość właśnie koło 2 km i za 2Mbps mi wyszło,
    że lepiej kupic np. polpaka w tej drugiej lokalizacji, bo wyjdzie taniej ...
    nie mówiąć o 155Mbps :)

    wojtek

  • 5. Data: 2005-03-30 18:54:23
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    crazy bejbi napisał(a):

> [...]
    > dziwie, że ktoś się chwali, że ma serwerownię 2x155Mbps do różnych
    > oparatorów ... bo w sumie to grosze go to kosztuje ...

    taki bellatrix chwali sie ze ma w datacenter lacza 3*Gbit

    --
    Mateusz

  • 6. Data: 2005-03-30 21:27:40
    Od: "de.facto" <http://%77%77%77%2E%74%69%6E%79%2E%70%6C/hg4n>

    Mateusz Swatek napisał(a):

    [...]

    > taki bellatrix chwali sie ze ma w datacenter lacza 3*Gbit

    Pierdu pierdu będzie zima. Pewnie jeszcze na tej nowej
    lokalizacji na Łukasiewicza ;)

    r_

  • 7. Data: 2005-03-31 06:20:10
    Od: cH3s+3r <c...@w...pl>

    On Wed, 30 Mar 2005 23:27:40 +0200, de.facto wrote:

    > Mateusz Swatek napisal(a):
    >
    > [...]
    >

    > Pierdu pierdu bedzie zima. Pewnie jeszcze na tej nowej
    > lokalizacji na Lukasiewicza ;)
    >

    > r_
    Nie, w IPX, w Norymberdze.
    Pzdr.

    --
    Tomasz 'chester' Niec

  • 8. Data: 2005-03-31 10:25:59
    Od: Łukasz Morawski <l...@c...bezczelny.net>

    Użytkownik Mateusz Swatek napisał:

    > taki bellatrix chwali sie ze ma w datacenter lacza 3*Gbit

    Oczywiscie maja...

    co to za problem wsadzic 3 x 1Gbit sieciowki?
    Wiekszosc serwerow IBM ma juz na plycie Gigabitowe sieciowki.

    Moga nawet udowodnic, to co podaja na stronie jest prawda :)

    moze porozmawiamy o ich uplinku na swiat ;-)

    Pozdrawiam
    Lukasz Morawski

  • 9. Data: 2005-03-31 21:10:53
    Od: gito <g...@n...pl>

    Łukasz Morawski napisał(a):

> [...]
    >
    > Moga nawet udowodnic, to co podaja na stronie jest prawda :)
    >
    > moze porozmawiamy o ich uplinku na swiat ;-)

    nie ma to jak lacze w pionierze
    (noc.pionier.gov.pl)
    2gb/s do podzialu na 4 servery w godzinach nocnych :)

  • 10. Data: 2005-04-01 07:37:06
    Od: Łukasz Morawski <l...@c...bezczelny.net>

    Użytkownik gito napisał:
    > nie ma to jak lacze w pionierze
    > (noc.pionier.gov.pl)
    > 2gb/s do podzialu na 4 servery w godzinach nocnych :)

    a co sie tak chwalisz? kopiujesz dane miedzy tymi serwerami
    (przepraszam, serverami) czy robisz backup internetu?