eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAXA gdzie ich zaskażyć???AXA gdzie ich zaskażyć???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: "uciu" <g...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: AXA gdzie ich zaskażyć???
    Date: Sat, 10 Nov 2012 21:14:22 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 50
    Message-ID: <k7mcj2$hbb$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: staticline-31-182-110-18.toya.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1352578466 17771 31.182.110.18 (10 Nov 2012 20:14:26
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 10 Nov 2012 20:14:26 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    X-Antivirus: avast! (VPS 121110-1, 2012-11-10), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2471819
    [ ukryj nagłówki ]

    Kontynuacja
    http://tinyurl.com/agdecko

    Poradzcie co robić w takiej sytuacji:

    Ubezpieczyciel w umowie pisze, że ma 30 dni na wypłatę
    odszkodowania/podjęcie decyzji czy je wypłaci czy nie.

    Przez te 30 dni dzwoniłem kilka/kilkanaście razy i zawsze zasłaniali się
    terminem z umowy, zawsze sprawdzali czy jest komplet dokumentów - już
    mówiłem potem ze już z 10osobób sprawdzało i wszystko jest - wiec czekałem.

    30 dni minęło 4 listopada.

    - 5go dzwonie i powiedzino mi, że nie mają jeszcze podjętej decyzji
    - 6go podobnie
    - 7 j/w i mowią, że wyślą monit do likwidatora i ten na pewno zadzwoni do
    godziny 16 dnia następnego
    - 8 listopad/dzien następny - dzwonie do AXY i znowu mowią, że dziś na pewno
    skontaktuje się likwiadator - niestety nie skontaktował się.
    - 9 listopad - dzwonie do nich i znowu to samo, że na pewno do godziny 16
    bede wiedział czemu decyzja nie jest podjęta i kiedy bedzie - ale i tym
    razem zero kontaktu
    - 10-11 sobota/niedziela mają oczywiście nie czynne info o szkodach ale
    jakby się chciało zawrzeć umowe/wycenic składkę itp to info czynne 7 dni w
    tygodniu. W dodatku żeby się połączyć z konsultantem w sprawie szkody trzeba
    średnio słuchać muzyczki 15minut / czasem dłużej. Ale jeśli chodzi o wycene
    składki itp to łączy od strzału.... Miałem tez przypadki, że jak już byłem
    za długo na linii/ czytaj wysłuchałem ich muzeczke ze 100 razy automat
    powiedział, "przepraszamy ale wszyscy konsultancie są zajęci - prosimy o
    zadzwonienie później" i ciul - przerywają połączenie - wtedy żyły na karku
    wychodzą.

    Gdzie można się udać, na jakąś skarge / po jakąś porade choć pewnie i tak to
    nic nie da...
    Auto stoi i rdzewiej a przydałoby się nim jezdzić.

    A na przyszłość moja rada - NIE ŁASZCZCIE SIĘ NA 200ZŁ TANIEJ I W ŻADNYM
    WYPADKU NIE BIEŻCIE AC W AXA!!!!!!

    Jeszcze ta ich durna reklama, że w 3 dni kasa na koncie z małej szkody.....


    uciu


    --
    ---
    uciu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: