-
Data: 2015-11-10 11:42:38
Temat: Absolute maximum ratings V_GS
Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Panowie,
W datasheecie 2N7002 jest napisane, że maksymalne napięcie
bramka-źródło to +/-20V, ale non-repetitive <50us to +/-40V.
Z czego wynika istnienie drugiego parametru? Naiwnie sądząc,
to skoro tlenek wytrzyma 40V, to wytrzyma i 20. Albo nie
wytrzyma w ogóle. Jakieś procesy degradacji tam zachodzą?
Jakie?
Pozdrawiam, Piotr
Następne wpisy z tego wątku
- 10.11.15 11:50 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Linuks od wer. 6.15 przestanie wspierać procesory 486 i będzie wymagać min. Pentium
- Propagation velocity v/c dla kabli RF
- Jakie natynkowe podwójne gniazdo z bolcem (2P+PE)
- Czujnik nacisku
- Protoków komunikacyjny do urządzenia pomiarowego
- Hiszpania bez pradu
- amperomierz w plusie
- 3G-nadal działa
- Historia pewnego miernika kalibratora
- Ustym 4k Pro i wyświetlacz
- Czemu rozwaliło celę?
- Wojna w portfelu
- Jaki trojfazowy licznik tuya lub podobny?
- Problem z dekoderem adresów
- Intel się wyprzedaje: po 10latach pchnęli pakiet kontrolny Altery za 1/4 kwoty zakupu
Najnowsze wątki
- 2025-05-11 Linuks od wer. 6.15 przestanie wspierać procesory 486 i będzie wymagać min. Pentium
- 2025-05-11 Linuks od wer. 6.15 przestanie wspierać procesory 486 i będzie wymagać min. Pentium
- 2025-05-11 obca rejestracja budzi agresję
- 2025-05-11 Po nie udanej próbie egzekucji: Nigeryjczyk, który chciał zabić Polaka, nie odpowie za atak
- 2025-05-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-05-10 Rudno => Administrator sieci IT <=
- 2025-05-10 Wrocław => Controlling systems Consultant <=
- 2025-05-10 Rudno => IT network administrator <=
- 2025-05-10 Warszawa => Customer Service with Spanish + translation <=
- 2025-05-10 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-05-10 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-05-10 Warszawa => C Programmer <=
- 2025-05-10 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-05-10 powąchaj instrybutor
- 2025-05-10 Prawomocny wyrok. Rowerzysta nie ma pierwszeństwa, dojeżdżając do przejazdu