  • 1. Data: 2009-01-12 08:12:41
    Temat: Acer Aspire 5633WLMi
    Od: "Grzegorz Nowak" <a...@m...com>

    Witam,
    Moja znajoma potrzebuje jakas maszyne do pisania, no moze jeszcze do
    ogladania stron. Znalazl sie w miare tanio sprzet jak w temacie, zakladam,
    ze po gwarancji. Warto sie tym interesowac? Sporo nasluchalem sie zlych
    opini o Acerze i o jego serwisie.

  • 2. Data: 2009-01-12 09:11:12
    Temat: Re: Acer Aspire 5633WLMi
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 12 Jan 2009 08:12:41 -0000, Grzegorz Nowak napisał(a):

    > Sporo nasluchalem sie zlych
    > opini o Acerze i o jego serwisie.

    i tego sie trzymaj, chyba, ze to naprawde baaardzo okazyjna cena
    --
    marcin

  • 3. Data: 2009-01-12 16:05:47
    Od: Chichotek <z...@e...jnj.cy>

    Był 12 styczeń (poniedziałek) gdy o godz. 10:11 *zly* napisał(a):

    > i tego sie trzymaj, chyba, ze to naprawde baaardzo okazyjna cena

    Najnowsze modele Acera sa zdecydowanie lepsze, serwis tez sie poprawił,
    niewarto inwestować w używke po gwarancji, chyba, że za symboliczna 1zł
    kupujesz.

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 4. Data: 2009-01-12 19:35:25
    Od: "Grzegorz Nowak" <a...@m...com>

    No wlasnie niewiele mniej niz nowy Fujitsu ze sklepu. Co prawda C2D lepsze
    niz 2xCeleron ale gwarancji nic nie zastapi.

    --
    pozdr

  • 5. Data: 2009-01-12 21:30:17
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Grzegorz Nowak" <a...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > stron. Znalazl sie w miare tanio sprzet jak w temacie, zakladam, ze po
    > gwarancji. Warto sie tym interesowac? Sporo nasluchalem sie zlych opini o

    laptopa po gwarancji mozna imho brac tylko jezeli jest naprawde tani,
    w przypadku padu czegokolwiek naprawy zwykle sa nieoplacalne o ile
    wogole mozliwe, to nie desktop ze wymienisz dowolny podzespol,
    nawet jezeli czesci zamienne beda dostepne to zwykle sa znacznie drozsze
    niz do 'duzego' kompa, dodatkowo w desktopach jest wiecej mocy obliczeniowej
    za ta sama cene, wiec mozna miec szybszy komp lub wydac mniej...

    stanowisko do pisania i www oczywiscie warto zrobic sobie maksymalnie
    komfortowe, co zazwyczaj oznacza desktopa, chyba ze faktycznie laptop
    jest jedynym wyjsciem