  • 1. Data: 2009-01-12 11:57:09
    Temat: Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
    Od: Adamicho <A...@o...pl>

    Witam serdecznie.
    Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu ew. rozwiązaniu problemu. Przy
    jakiejkolwiek próbie uruchomienia kamery internetowej następuje reset
    komputera. Kamera działa około 2-3 sekundy i następuje odcięcie prądu.
    Głównym przeznaczeniem ma byc Skype. Do tej pory "walcząc" z problemem
    wgrałem najnowsze sterowniki kamery, zmieniałem na inne porty USB pod
    które podłączana była kamera, odinstalowałem kodeki video. Kamerka to
    Creative Live Chat. Z pewnością działa poprawnie ponieważ sprawdzałem
    ja na innym komputerze poza tym sprawdzałem na swoim sprzęcie inną
    kamerkę Logitech E1000 i również byłe takie same objawy. Może ktoś
    będzie miał pomysł jak rozwiązać problem... reinstalację systemu
    traktuje jako ostateczność. Specyfikacja komputera: Core Duo 3,0; dysk
    twardy Hitachi 500 GB; RAM DDR2 4 GB; płyta Asus P5KC; grafika Radeon
    4780 512; zasilacz Corsair TX 650W; system Win XP Home SP3.
    Pzdr.

  • 2. Data: 2009-01-12 21:24:51
    Temat: Re: Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Adamicho" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
    > Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu ew. rozwiązaniu problemu. Przy
    > jakiejkolwiek próbie uruchomienia kamery internetowej następuje reset

    jak kamerka dziala na innym pc, i inna kamerka dziala u ciebie to
    zacznij od postawienia nowego systemu na innej partycji, zainstaluj
    *odpowiednie* sterowniki do kamery, chipsetu i zobacz czy dziala

  • 3. Data: 2009-01-12 21:32:07
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "tg" napisał:

    > jak kamerka dziala na innym pc, i inna kamerka dziala u ciebie

    A skąd przyszło Ci do głowy, że inna kamerka działa u wątkotwórcy? Bo ja ze
    zdania "poza tym sprawdzałem na swoim sprzęcie inną kamerkę Logitech E1000 i
    również byłe takie same objawy" wyciągnąłem zupełnie przeciwny wniosek.
    Powstaje zatem pytanie, czy cokolwiek na USB działa w jego komputerze
    (pendrive czy mysza), ale mi już się nie chce ciągać za język ludzi, którzy
    powinni sami takie informacje podawać.

    JoteR

  • 4. Data: 2009-01-12 21:57:15
    Od: "Gil" <g...@o...eu>

> [...]
    > Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu ew. rozwiązaniu problemu. Przy
    > jakiejkolwiek próbie uruchomienia kamery internetowej następuje reset

    Przyjrzyj sie w biosie, czy można cos pozmieniać w ustawieniach USB. Np.
    niektórych płytach gigabyte jest taka opcja "Integrated Peripherals opcji legacy
    USB storage check" i nie raz trzeba ja wyłączyć aby kamera prawidłowo działala.
    Ale jak w Asusie to nie wiem.
    Poza tym jest jakaś wadliwa seria tej płyty co ma problemy z USB
    wersja Ban Leong Technologies Ltd.
    http://forums.hardwarezone.com.sg/showthread.php?t=2
    165104

  • 5. Data: 2009-01-12 22:29:53
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > również byłe takie same objawy" wyciągnąłem zupełnie przeciwny wniosek.

    fucktycznie... cos mi sie miedzy przeczytaniem a napisaniem pomerdalo...

    no ale zakladajac ze mu pecet tylko z kamerkami nie dziala to tez podtrzymuje
    dodatkowo podlaczyc jakis dysk zasilany z usb, komorke ktora sie laduje, ipoda
    czy cos, zeby wykluczyc jakies jaja przy maksymalnych pradach na usb...

  • 6. Data: 2009-01-13 07:27:02
    Od: Adamicho <A...@o...pl>

    Dziękuję za odpowiedzi-podpowiedzi.
    Dodam jeszcze, że pod porty USB podłączałem inne akcesoria typu
    pendrive, odtwarzacz mp4 nie mówiąc o stałym podłączeniu myszki i
    drukarki. Wszystko działa jak należy. Podłączyłem również kamerkę
    przez huba z własnym zasilaniem i niestety były tradycyjne objawy
    czyli restart komputera. Poszukam w BIOSie, może rzeczywiście trzeba
    coś "odptaszyć". Ostatecznie będę musiał reinstalować system chociaż
    przyznam szczerze nie czuję się w tym zbyt mocny.... Jeżeli ktoś z Was
    ma jeszcze jakieś sugestie co może być przyczyną takiego zachowania
    peceta bardzo proszę o podpowiedzi.
    Pzdr.

  • 7. Data: 2009-01-13 16:29:54
    Od: <j...@g...pl>

    Użytkownik "Adamicho" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
    Witam serdecznie.
    To jest prawdopodobnie problem programowowy zrób tak:
    Window dane z resetu zapisuje w maałym pliku w katalogu
    Windows\system32'com\dmp - tak jest w Viścim a w Xp ten katakog jest troche
    inny dokładnie nie pamiętam.
    plik jest oznaczony tak : Mini123008-3.dmp to przyklad jeżeli tak sytuacja
    była dzisiaj to będzie wyglladał tak:

    Mini130109-1.dmp co oznacza 13 stycznia 2009 roku pierwszy reset ta cyfra na
    końcu oznacza nr resetu w danym dniu.

    znajdź taki plik i zapisz gdzieś w dogodnym miejscu

    ze strony Microsoftu ściągnij sobie taki program
    dbg_x86_6.10.3.233 -dokładnie nie pamiętam adresu- to najnowsza wersja
    tego programu zainstaluj sobie go

    Po instalacji za pomocą tego programu otwórz plik dmp użyj do tego opcji z
    pod "File" Open Crash Dump /skrót Ctrl +D/
    zostanie wyświetlony tekst w języku angielski będzie z geiadkami będzie to
    wyglądało tak to zanczy poszukaj takiego fragmentu
    --------
    " Unable to load image ntoskrnl.exe, Win32 error 0n2
    *** WARNING: Unable to verify timestamp for ntoskrnl.exe
    *** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for
    ntoskrnl.exe
    Unable to load image ati3duag.dll, Win32 error 0n2
    *** WARNING: Unable to verify timestamp for ati3duag.dll
    *** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for
    ati3duag.dll
    *** WARNING: Unable to verify timestamp for ati2dvag.dll
    *** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for
    ati2dvag.dll "
    ----------
    w tym przypadku plikami które poowodują reset komputera są:

    ati3duag.dll
    ati2dvag.dll
    jeżęli nie potrafi szego zrobić przyśłij plik dmp

    jhr

  • 8. Data: 2009-01-13 16:33:09
    Od: <j...@g...pl>

    Użytkownik <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Window dane z resetu zapisuje w maałym pliku w katalogu
    > Windows\system32'com\dmp - tak jest w Viścim a w Xp ten katakog jest

    ma być Windows\system32\com\dmp

    po sytem 32 musi być ukośnik a nie apstrof - p[rzepraszam za pomyłę

    jhr

  • 9. Data: 2009-01-13 19:30:57
    Od: Adamicho <A...@o...pl>

    Dziękuję za pomoc. Podłączyłem kamerę, pecet zresetował się.
    Odnalazłem plik mini011309-1.dmp Podejrzewam, że format daty to jest
    miesiąc-dzień-rok. Otworzyłem plik za pomocą programu, który
    poleciłeś. Wynik:

    Unable to load image ntoskrnl.exe, Win32 error 0n2
    *** WARNING: Unable to verify timestamp for ntoskrnl.exe
    *** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for
    ntoskrnl.exe
    Windows XP Kernel Version 2600 (Service Pack 3) MP (2 procs) Free x86
    compatible
    Product: WinNt, suite: TerminalServer SingleUserTS Personal
    Machine Name:
    Kernel base = 0x804d7000 PsLoadedModuleList = 0x8055d720
    Debug session time: Tue Jan 13 19:53:30.812 2009 (GMT+1)
    System Uptime: 0 days 1:33:55.506
    *****************
    * Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. *
    * *
    * The Symbol Path can be set by: *
    * using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable. *
    * using the -y <symbol_path> argument when starting the debugger. *
    * using .sympath and .sympath+ *
    *****************
    Unable to load image ntoskrnl.exe, Win32 error 0n2
    *** WARNING: Unable to verify timestamp for ntoskrnl.exe
    *** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for
    ntoskrnl.exe

    Proszę o diagnozę co działa nie tak jak trzeba ew. czego nie ma.

  • 10. Data: 2009-01-13 21:34:04
    Od: <j...@g...pl>

    Użytkownik "Adamicho" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
[...]

    error 0n2 może wskazywać ,że sterownik jest nieodpowiedni dal systemu i nie
    może być załadowany ,
    ponadto jest wyrażna informacja o uszkodzonym pliku systemowym :
    ntoskrnl.exe ,jeżeli masz płytę instalacyjną to podmień ten plik ,
    alle : ja nie używam "skypa" ani "kamery" ale kilka miesięcy temu sąsiad
    miał podobny problem i zajęło mi to kilka godzi ,otóż
    okazało się że jest wersja skajpa ,która wywołuje konflikt z kamerą ,a to
    następnie powoduje reset.
    Podobny bład występuje po zainstalowaniu Pak3 jężlei masz Antywira
    "Kasperski"

    wklej cały takst to jeszce popatrzymy nie śpiesz się z ponowną instalacją

    jhr