  • 1. Data: 2009-06-25 15:29:29
    Temat: Min-height działa jak height (wszędzie !)
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Witam, znowu natknąłem się na problem.
    Wpisuję sobie właśnie w blok, w którym mam treść min-height i widzę że
    ... nie działa z grubsza a zachowuje się jak height poprostu. Problem
    wystepuje we wszystkich przeglądarkach

    Metodą prób i błędów wyłączałem bloki, deklaracje css ale nic.

    #content {
    width: 681px;
    min-height: 400px;
    margin: -20px auto 0;
    position: relative;
    left: 3px;
    }

  • 2. Data: 2009-06-25 15:43:22
    Temat: Re: Min-height działa jak height (wszędzie !)
    Od: hazet <h...@n...pl>

    hazet pisze:
> [...]
    > wystepuje we wszystkich przeglądarkach
    >
    > Metodą prób i błędów wyłączałem bloki, deklaracje css ale nic.

    dodam tylko najlepsze, w IE6 min-height działa :0 a nie dawałem żadnego
    skryptu ani hacka :0

  • 3. Data: 2009-06-25 18:31:44
    Od: ethanak <s...@b...pl>

    Dnia Thu, 25 Jun 2009 17:29:29 +0200, hazet napisał(a):

    > [..]
    > Metodą prób i błędów wyłączałem bloki, deklaracje css ale nic.

    A próbowałeś może zajrzeć do dokumentacji?

    ethanak
    --
    mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');
    http://milena.polip.com/ - nie czekam na Ivo!

  • 4. Data: 2009-06-25 22:26:35
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > dodam tylko najlepsze, w IE6 min-height działa :0 a nie dawałem żadnego
    > skryptu ani hacka :0

    a jakie to IE6? :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 5. Data: 2009-06-26 08:34:21
    Od: hazet <h...@n...pl>

    ethanak pisze:

    > A próbowałeś może zajrzeć do dokumentacji?
    >
    > ethanak

    rzadko to robię ale byłem nawet tam i nic ciekawego nie znalazłem pomimo
    iż przeglądałem 3 razy.
    Jeżeli wiesz coś o czym ja nie wiem ... ;)

  • 6. Data: 2009-06-26 08:34:34
    Od: hazet <h...@n...pl>

    rezist.com pisze:

    > a jakie to IE6? :>

    to pospolite ie6 ;)

  • 7. Data: 2009-06-26 09:31:14
    Od: ethanak <s...@b...pl>

    Dnia Fri, 26 Jun 2009 10:34:21 +0200, hazet napisał(a):

    > rzadko to robię ale byłem nawet tam i nic ciekawego nie znalazłem pomimo
    > iż przeglądałem 3 razy.
    > Jeżeli wiesz coś o czym ja nie wiem ... ;)

    Np. ja wiem że ie6 nie rozumie min-height, a dla niego "height" to to
    samo co min-height dla przeglądarek.

    Teoretycznie dla ie6 height powinno wystarczyć na haslayoutowe
    manieryzmy, ale zoom:1 nie zaszkodzi :)

    ethanak

  • 8. Data: 2009-06-26 09:56:15
    Od: hazet <h...@n...pl>

    ethanak pisze:

> [...]
    > samo co min-height dla przeglądarek.
    >
    > Teoretycznie dla ie6 height powinno wystarczyć na haslayoutowe

    Wiem to.
    Ale ustawiłem tylko min-heigt.
    IE powinien tego nie zrozumieć i ustawić na height auto, który o dziwo
    również w ogóle nie działa (w innych przeglądarkach.

    -----

    A teraz rozwiązanie problemu do którego doszedłem na spokojnie ;)
    Wewnątrz content znajdowały się floatujące bloki, stopka poza content, a
    więc bloki wrócił do obiegu ale rodzic nie rozciągał się.

    A więc clear wewnątrz content odpada. Pusty blok z clear odpada.
    Overflow: hidden odpada - firefox się wysypuje i cały blok content
    wywala na prawo.

    Zostałą metoda asletta :) a myślałem, że już nigdy mi sięto nie przyda :)

    stworzyłem klasę cleaarfix z after i dodałem do content.

    Ehh już któryś raz rozwiązanie okazało się banalnie proste ;]

  • 9. Data: 2009-06-26 10:05:57
    Od: hazet <h...@n...pl>

    hazet pisze:

> [...]
    >
    > stworzyłem klasę cleaarfix z after i dodałem do content.
    >
    > Ehh już któryś raz rozwiązanie okazało się banalnie proste ;]

    dodam tylko, że ie6 w odróżnieniu od innych przeglądarek kompletnie
    ignorował margin-bottom dla ostatniego najdłuższego elementu
    floatującego wewnątrz content, dlatego musiałem zastosować padding dla
    content.

    Jako iż ie6 trochę innaczej interpretuje marginesy, musiałem w
    alternatywnym arkuszu popoprawiać :/ zobacze jeszcze co z haslayout

  • 10. Data: 2009-06-26 10:17:31
    Od: "Radek N." <n...@g...pl>

    hazet pisze:
    > Jako iż ie6 trochę innaczej interpretuje marginesy, musiałem w
    > alternatywnym arkuszu popoprawiać :/ zobacze jeszcze co z haslayout

    Pewnie miałeś Double Margin Bug, ale jeśli nie przeszkadza ci dodatkowy
    display: inline, to:
    http://www.positioniseverything.net/explorer/doubled
    -margin.html.
    W mojej opinii zbyt wiele byłoby tych elementów w alternatywnym arkuszu,
    żeby nie pozwolić sobie na ten fix z inlinem.

    --
    Radek N.