  • 1. Data: 2015-11-10 16:08:02
    Temat: Adwokatów jest za dużo i szukają roboty:)
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Moja mama mieszka w małej miejscowości.
    Co ważne ma telefon stacjonarny jeszcze :).

    W tym roku w okolicach zdarzyły się dwa poważne wypadki.
    Jakoś na wiosnę i drugi teraz, tydzień temu.
    I w obu przypadkach zadzwonili do mojej mamy z pytaniem
    czy może podać dane poszkodowanych w wypadkach.

    Ja piernicze, za chwile będzie jak w USA.

  • 2. Data: 2015-11-10 16:12:51
    Temat: Re: Adwokatów jest za dużo i szukają roboty:)
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Bolko pisze tak:

> [...]
    > I w obu przypadkach zadzwonili do mojej mamy z pytaniem
    > czy może podać dane poszkodowanych w wypadkach.
    >
    > Ja piernicze, za chwile będzie jak w USA.

    Takie pajace już nawet wchodzą na forum miejscowości gdzie wrony
    zawracają i wypytują o dane.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 3. Data: 2015-11-12 15:37:03
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 10 Nov 2015 07:08:02 -0800 (PST), Bolko napisał(a):

> [...]
    > I w obu przypadkach zadzwonili do mojej mamy z pytaniem
    > czy może podać dane poszkodowanych w wypadkach.
    >
    > Ja piernicze, za chwile będzie jak w USA.

    Rozumiem, ze chodzi Ci o kancelarie, ktore zyja procentu od tego, co wydra
    w formie odszkodowania?
    Tylko czy w Polsce to im sie moze oplacac?
    Przeciez odszkodowania sa na ogol bardzo niskie.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 4. Data: 2015-11-12 15:43:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maciek wrote:

    > Rozumiem, ze chodzi Ci o kancelarie, ktore zyja procentu od tego, co wydra
    > w formie odszkodowania?
    > Tylko czy w Polsce to im sie moze oplacac?
    > Przeciez odszkodowania sa na ogol bardzo niskie.

    zaczynają być coraz wyższe, do tego biorą spory procent
    poza tym namawiają ludzi, którym nigdy by się nie chciało samemu walczyć
    i widać się opłaca bo ostatnio się ich namnozyło strasznie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2015-11-12 16:01:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup
    et...
> [...]
    >w formie odszkodowania?
    >Tylko czy w Polsce to im sie moze oplacac?
    >Przeciez odszkodowania sa na ogol bardzo niskie.

    Jak czlowiek prosi bez adwokata, to niskie :-)

    http://www.fakt.pl/slupszczanka-wygrala-z-ubezpiecza
    lnia-dostanie-2-5-mln-zl,artykuly,423747,1.html
    http://istotne.pl/boleslawiec/wiadomosc/dPU/27-milio
    na-rekordowe-odszkodowanie-w-boleslawcu

    Kwota gwarancyjna na szkody osobowe to dzis 5 mln euro, wiec jest o co
    walczyc.
    A przeciec nie trzeba na tym poprzestac.

    A kto za to zaplaci ? Ci panstwo ... choc jesli naruszenie zdrowia
    powazne, to nie mam nic przeciwko, zebysmy zaplacili, a raczej, zeby
    zaplacil ubezpieczyciel, co sie usilowal wykpic 4 tys.
    Choc to cos za duza roznica ... a moze i nie...

    "Od około dwóch lat wszystkie bez wyjątku towarzystwa ubezpieczeniowe
    zarzuciły politykę kompromisu i negocjacji ugodowych, Obecnie każde -
    i nie ma w tej materii żadnych wyjątków - doprowadzają do procesów
    sądowych, gdyż taka polityka im się po prostu opłaca. Na każde
    dziesięć osób, nazywajmy ten proceder po imieniu, oszukanych, tylko
    dwie decydują się na proces sądowy. Na pozostałych ośmiu towarzystwa
    ubezpieczeniowe po prostu zarabiają, gdyż składkę za ubezpieczenie
    pobierają w takiej wysokości, jakby każdy uprawniony wytoczył
    ubezpieczycielowi powództwo przed sądem."

    J.

  • 6. Data: 2015-11-13 10:45:34
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 10 Nov 2015 16:12:51 +0100, w
    <X...@l...net>, PiteR <e...@f...pl>
    napisał(-a):

    > Takie pajace już nawet wchodzą na forum miejscowości gdzie wrony
    > zawracają i wypytują o dane.

    I bardzo dobrze. Może ucywilizują rynek ubezpieczeń.

  • 7. Data: 2015-11-13 21:33:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przy okazji ucywilizuja rynek adwokatów. Teraz wezmą każda sprawę bo zawsze są
    zarobienia. Po ucywilizowaniu jak sami będą ponosili wszystkie koszty i brali działkę
    po wygraniu nie będzie przypadków sadzenia się o jabłonke przez 30 lat.

  • 8. Data: 2015-11-14 09:26:06
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup
    pl...

    >"Na pozostałych ośmiu towarzystwa ubezpieczeniowe po prostu zarabiają, gdyż
    >składkę za ubezpieczenie pobierają w takiej wysokości, jakby każdy
    >uprawniony wytoczył ubezpieczycielowi powództwo przed sądem."

    Smieszne