  • 1. Data: 2015-11-11 00:11:08
    Temat: [crosspost] Polski Przemysł Samochodowy, vs Czeski Przemysł Samochodowy
    Od: Koziołek <k...@g...pl>

    A takie moje przemyślenia, podparte fotografią ;)
    Przepraszam za crossposta, ale wkurwiony jestem.

    "Skoda. Wszędzie qrwa ta Skoda. Turdefrans, topowe seriale. A Poloneza,
    Syreny i innych Efeso brak.
    Screen z odcinka piątego sezonu Homeland. Samochód Złych Ludzi z CIA
    to...Skoda"
    https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/t3
    1.0-8/12241114_969012733164809_1014815814724596839_o
    .jpg

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=969012733164
    809&set=a.125958154136942.21455.100001682746045&type
    =3&theater

    Koziołek

  • 2. Data: 2015-11-11 00:25:49
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "Koziołek" wydumał(a) w wiadomości ID news:564279a7$0$689$65785112@news.neostrada.pl
> [...]
    > Syreny i innych Efeso brak.
    > Screen z odcinka piątego sezonu Homeland. Samochód Złych Ludzi z CIA

    Piedrolisz Syrena właśnie wchodzi http://nowasyrena.pl/ Polonez też
    http://www.fakt.pl/wydarzenia/polonez-wraca-na-polsk
    ie-drogi-nowy-model-poloneza,artykuly,548250.html

    Narazie ukrywamy się za VW a sprzedaż VW jest większa niż Skody, więc raczej nie
    drzyj ryja :)

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))

  • 3. Data: 2015-11-11 01:17:26
    Od: Koziołek <k...@g...pl>

    LordBluzg(R) napisał:

> [...]
    > CIACH!
    > Narazie ukrywamy się za VW a sprzedaż VW jest większa niż Skody, więc

    Oj tam, oj tam. Mi też się śniło, że bzykam Anję Rubik. A jak się obudziłem,
    okazało sie, żem poobijany od ramy łóżka, a nie rubikowych żeber ;)
    Chuja tam. Skoda masowo sprzedaje auta od dobrych kilkunastu lat, a my się
    podniecamy renderami...

    Koziołek

  • 4. Data: 2015-11-11 07:15:26
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-11-11 00:11, obywatel Koziołek uprzejmie donosi:

    Bidoki w tych USAch.
    Na lepsze ich nie stać?

  • 5. Data: 2015-11-11 09:25:52
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Koziołek" napisał w wiadomości grup
    pl...

    LordBluzg(R) napisał:

> [...]

    >;)
    >Chuja tam. Skoda masowo sprzedaje auta od dobrych kilkunastu lat, a my się

    Szkoda to folcwagen, wiec spoko można powiedzieć, ze masowo sprzedajemy
    ople, fiaty itp.

  • 6. Data: 2015-11-11 17:34:00
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 11 Nov 2015 00:25:49 +0100, LordBluzg(R) <s...@o...com> wrote:

    >Piedrolisz Syrena właśnie wchodzi http://nowasyrena.pl/ Polonez też
    http://www.fakt.pl/wydarzenia/polonez-wraca-na-polsk
    ie-drogi-nowy-model-poloneza,artykuly,548250.html

    Taaa...

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 7. Data: 2015-11-11 17:44:13
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-11-11 o 00:25, LordBluzg(R) pisze:
> [...]
    http://www.fakt.pl/wydarzenia/polonez-wraca-na-polsk
    ie-drogi-nowy-model-poloneza,artykuly,548250.html

    Syrena wchodzi jako makieta a kluczowe zdanie z linka pozwolę sobie
    zacytować "jeśli samochód wyjedzie z taśm produkcyjnych"
    Pierdoli ten który twierdzi że coś polskiego wychodzi.
    I tak dla twojej informacji "nową Warszawę" prezentowali już
    ponad rok temu. Kupić można w tym samym punkcie co nową syrenę
    czy poloneza czyli nigdzie.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2015-11-11 19:13:36
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

> [...]
    > I tak dla twojej informacji "nową Warszawę" prezentowali już
    > ponad rok temu. Kupić można w tym samym punkcie co nową syrenę

    Od czasu rozpierdolenia fabryk podczas tak zwanej transformacji
    komercyjnie na dużą skale nic polskiego nie wyszło i nie wyjdzie.

  • 9. Data: 2015-11-11 19:58:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Czesław Wiśniak wrote:

> [...]
    >
    > Od czasu rozpierdolenia fabryk podczas tak zwanej transformacji
    > komercyjnie na dużą skale nic polskiego nie wyszło i nie wyjdzie.

    bo przecież były tak super zaawansowane technicznie, żę je rozkupili i
    wywieźli maszyny do siebie, ężby na nich produkować. ROTFL

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2015-11-11 20:52:29
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    W dniu 11.11.2015 o 19:58, masti pisze:

> [...]
    >
    > bo przecież były tak super zaawansowane technicznie, żę je rozkupili i
    > wywieźli maszyny do siebie, ężby na nich produkować. ROTFL

    Piszę po polskiej polityce wobec tych fabryk a nie o maszynach. Wiadomo,
    że same by się nie utrzymały, ale np. podpisanie umowy FSO z koreancami
    to była utopia.