  • 11. Data: 2011-09-30 16:07:44
    Temat: Re: Aero2 ma limity na ilosc danych?
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Q wrote:
    > Ej, czekaj, kurde, moment - to dziala a na ww stronie, ze nie
    > kompatybilny? Buuuuu....

    No i wyszedłem na durnia :) Przecież jak wół jest (i było) ostrzeżenie,
    że Huawei ma bajzel w papierach i nie wiadomo, czy jest zgodny, czy nie.
    Ale pousuwałem już wszystkie wpisy z "niezgodnych" i już. Ostrzeżenie
    uzupełniłem o oznaczenia Vodafone i tak to zostawiam.

    Jakub

  • 12. Data: 2011-09-30 16:34:07
    Od: Maciej Bebenek <m...@b...org>

    TGor <t...@o...pyl> wrote:

    > To napisz Jakubowi, bo dobra robotę odwalił. ;-)

    Ni to niniejszym zglaszam. Pierwsza seria E1820 z Plusa nie miała 900.
    Późniejsza z Play ma.

  • 13. Data: 2011-09-30 16:34:07
    Od: Maciej Bebenek <m...@b...org>

    walker <e...@g...without.pl> wrote:

    > jak dla mnie darmowy internet jest calkowicie bez uzyteczny - maksymalny
    > czas polaczenia wynosi do 60 min, czyli jak bedzie wieksza liczba
    > uzytkownikow beda zrywac polaczenia

    Nie sądzę, żeby zrywali. Po prostu limit pasma i czasu wystarcza na
    większość niepożadanych aplikacji . Do tego odpowiednia filtracja pakietów
    i jest dobrze :-)

  • 14. Data: 2011-09-30 16:49:38
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Maciej Bebenek wrote:

    > Nie sądzę, żeby zrywali.

    Raczej po zerwaniu cogodzinnym będzie trudno połączyć się ponownie.

    > Po prostu limit pasma i czasu wystarcza na
    > większość niepożadanych aplikacji.

    Co do limitu - nie wolno im zejść poniżej 128 (a później 256) kbit/s. To
    ograniczy liczbę użytkowników.

    > Do tego odpowiednia filtracja
    > pakietów i jest dobrze :-)

    Jes tylko filtracja połączeń przychodzących do abonenta. Poza tym nie
    wolno im nic ograniczać inaczej, niż w usłudze komercyjnej.

    rgrds,
    Jakub

  • 15. Data: 2011-09-30 21:21:08
    Od: Maciej Bebenek <m...@b...org>

    "Jakub Danecki" <j...@d...net> wrote:

    > Do tej pory nikt nie podał, że E1820 ma obsługę częstotliwości 900MHz na
    > UMTS, ani że testował ten model z Aero2. Jeżeli p. Maciej przekazałby
    > informacje na temat swojego modemu (dokładna wersja, jeżeli dotyczy,
    > która karta SIM i czy pokazuje siłę sygnału w przypadku "nowej" karty) to
    > chętnie uwzględnię to w tabeli, o ile uda mi się znaleźć chociaż jeden
    > dodatkowy taki przypadek. Na razie moje dane wskazują na niezgodność, a
    > staram się unikać podawania zgodności w przypadku uzasadnionych podejrzeń
    > o niezgodność - nie chcąc narażać nikogo na związane z tym kłopoty.

    Ni to się powtarzam: E1820 brandowany Playem - ma 900 MHz :-) Ale tylko
    ten. Wersja z Polkomtela już nie.

    PS. Modem do wglądu :-)

  • 16. Data: 2011-09-30 21:21:08
    Od: Maciej Bebenek <m...@b...org>

    0
    > Ale na razie zostawię go w niezgodnych. Huawei nie ułatwia nam, Aerowcom
    > sprawy.

    Nieoficjalna odpowiedz na pytanie o 900 MHz brzmi: trzeba czytać opisy na
    pudełku ;-)

  • 17. Data: 2011-10-01 02:17:49
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Q wrote in <news:j644v3$5lq$1@news.task.gda.pl>
    > Czy Aero2 ma limity na ilosc sciagnietych/wyslanych danych?

    http://jdtech.pl/2011/09/aero2-najczesciej-zadawane-
    pytania.html
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 18. Data: 2011-10-02 09:56:51
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Maciej Bebenek wrote:
    > Nieoficjalna odpowiedz na pytanie o 900 MHz brzmi: trzeba czytać opisy
    > na pudełku ;-)

    Moja podpowiedź: na allegro i sklepach internetowych nie widać pudełek,
    a specyfikacja jest często podawana przez sprzedawców bez sprawdzania.

    Jakub

  • 19. Data: 2011-10-02 10:37:34
    Od: Maciej Bebenek <m...@b...org>

    "Jakub Danecki" <j...@d...net> wrote:

    > Moja podpowiedź: na allegro i sklepach internetowych nie widać pudełek,
    > a specyfikacja jest często podawana przez sprzedawców bez sprawdzania.

    Nie tłumacz oczywistych oczywistości :-)
    Mam podejrzenie, że decyzję, w jaką obudowę to wsadzić i jaki symbol nadać,
    podejmuje Chińczyk na taśmie produkcyjnej :-P

    Bo już widywałem modemy o symbolu X wyglądające całkowicie różne i z
    różnymi parametrami, i nie chodzi tu tylko o pasmo.