  • 1. Data: 2021-01-24 18:41:28
    Temat: Jak przywrócić iphone 5s do fabryki (blokady appleid i te sprawy)?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Witam.

    Może głupie pytanie, ale jak przywrócić iPhone 5s do ustawień
    fabrycznych aby przyszły właściciel nie miał problemów typu jakieś hasła
    do AppleID i tym podobne?

    Leży mi telefon 4 lata w pudełku bez sensu. Nie jestem w stanie się
    przesiąść na jego filozofię sterowania bez rzucania mięsem na lewo i
    prawo. Nawet jako zapasowy.

    zdrówko

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2021-01-24 19:11:29
    Od: ydziO <ydzio(a)hot.com>

    Irokez <n...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Leży mi telefon 4 lata w pudełku bez sensu. Nie jestem w stanie się
    > przesiąść na jego filozofię sterowania bez rzucania mięsem na lewo i

    Najpierw KONIECZNIE trzeba sie wylogować z iCloud. Inaczej telefon bedzie
    bezużyteczny dla przyszłego użytkownika.

    Później
    Ustawienia -> ogólne -> (na dole) wyzeruj -> wymaż zawartość i ustawienia.

  • 3. Data: 2021-01-24 19:24:02
    Od: ydziO <ydzio(a)hot.com>

    ydziO <ydzio(a)hot.com> wrote:

> [...]
    >
    > Później
    > Ustawienia -> ogólne -> (na dole) wyzeruj -> wymaż zawartość i ustawienia.

    Pisząc iClod chodzi o AppleID.

  • 4. Data: 2021-01-24 20:29:27
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-01-24 o 19:24, ydziO pisze:

    > Pisząc iClod chodzi o AppleID.

    - Wylogowałem się w "hasła i konta" z iCloud oraz poczty
    - Wylogowałem się w Ustawieniach na górze z AppleID i teraz pisze
    "Zaloguj się do iPhone'a"

    Czyli to wszystko chyba i jest ok? Mogę go wyzerować?
    Odciski palca i piny sobie wykasuje sam?

    Dzięki za podpowiedź.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2021-01-24 23:28:15
    Od: ydziO <ydzio(a)hot.com>

    Irokez <n...@w...pl> wrote:

> [...]
    > "Zaloguj się do iPhone'a"
    >
    > Czyli to wszystko chyba i jest ok? Mogę go wyzerować?
    > Odciski palca i piny sobie wykasuje sam?

    Z telefonu wszystko wykasuje. Piny i odcisk palca przechowywane są na
    urządzeniu. Natomiast jeżeli korzystałeś z zapamięttwania haseł do witryn
    www to zostaje to w iCloud ale z urzadzenia znika. Telefon jest gotowy dla
    nowego użytkownika.