  • 1. Data: 2010-01-25 13:46:05
    Temat: Akumulator ,padnie czy nie?
    Od: "madkiw" <m...@s...pl>

    Witam
    Mam takie szybkie pytanie, musiałem teraz oddać samochód do lakiernika,
    będzie u niego ze dwa tygodnie, z czego większość czasu pewnie pod
    "chmurką".
    A że temperatury teraz takie a nie inne, to akumulator pewnie zdechnie.
    Tylko teraz pytanie czy jak go potem naładuje to czy będzie działać, czy już
    lepiej od razu rozejrzeć się za nowym ? Dodam że siedzi tam coś starego
    niezmienianego od czasu zakupu auta 3 miesiące temu (nie jest to nówka z
    salonu). Do tej pory działał ale samochód był jeżdżony codziennie.
    Nie mam doświadczenia w tych sprawach więc wolę zapytać :)
    Pozdrawiam i dziękuje z góry za odpowiedzi
    madkiw

  • 2. Data: 2010-01-25 13:49:57
    Temat: Re: Akumulator ,padnie czy nie?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 25 Jan 2010 13:46:05 +0100, madkiw wrote:
> [...]
    >A że temperatury teraz takie a nie inne, to akumulator pewnie zdechnie.
    >Tylko teraz pytanie czy jak go potem naładuje to czy będzie działać,

    Bedzie.

    >Dodam że siedzi tam coś starego

    A to juz niekoniecznie.
    Ale coz - masz okazje przetestowac.

    J.

  • 3. Data: 2010-01-25 13:50:24
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    madkiw pisze:
    > Tylko teraz pytanie czy jak go potem naładuje to czy będzie działać, czy
    > już lepiej od razu rozejrzeć się za nowym ?

    wyjąć naładować i jeździć jak to nie pomoże wymienić.

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2010-01-25 14:14:20
    Od: "ksoniek" <k...@i...pl>

    Jak masz możliwość zabrać aku do domu - to zabierz
    znam kilku lakierników, któzy nie odpalają samochodu aby go
    wprowadzić/wyprowadzić do/z lakierni
    aku im jest nie potrzebny a przy takich temperturach to sami mogą mieć
    problem z odpaleniem starszych modeli (odpal, wjedź do garażu zgaś, odpal,
    wyjedź, zgaś)
    W domu (w cieple) raczej tak szybko się nie rozładuje, najwyżej podładujesz
    chwilę

    http://powiatowa.info
    http://nzozrodzina.org

  • 5. Data: 2010-01-25 14:59:00
    Od: szymo <s...@w...pl>

    krzysiek82 pisze:

    > wyjąć naładować i jeździć jak to nie pomoże wymienić.

    Zobaczy czy on nie jest starego typu może wystarczy tylko wody
    destylowanej dolać do pełnego stanu i będzie hulać jak dziki :)

  • 6. Data: 2010-01-25 21:48:27
    Od: n...@o...pl

    > Bedzie.
    Chyba, że mu się tak rozładuje, aż rozrzedzony elektrolit zamarznie. Wtedy już
    nic nie pomoże.
    Pozdrawiam.

    Sebastian.
    http://www.speedyelise.fora.pl/