  • 1. Data: 2010-01-25 13:05:42
    Temat: jak wyczyścić zbiorniczek
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    w zbiorniczku płynu chłodzącego mam gęstą pianę... podobno to brud, nie
    olej... czy Ktoś wie jak usunąć tą maź ze zbiorniczka? i czy istnieją jakieś
    sosoby na przeczyszczenie układu hłodzącego? może zalać petrygo, niech
    trochę polata i wymienić?

  • 2. Data: 2010-01-25 16:48:52
    Temat: Re: jak wyczyścić zbiorniczek
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" napisał
    >w zbiorniczku płynu chłodzącego mam gęstą pianę... podobno to brud, nie
    >olej... czy Ktoś wie jak usunąć tą maź ze zbiorniczka? i czy istnieją
    >jakieś sosoby na przeczyszczenie układu hłodzącego?

    http://www.prestone.pl/produkty/uklad-chlodzenia/pre
    stone-plukacz-do-chlodnic.html
    nie używałem więc nie wiem, ale może pomoże ;)

  • 3. Data: 2010-01-25 18:23:18
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    co to może być? całe naczynko wyrównawcze od środka pokryte jest jakąś
    czarną substancją? jak wygląda olej w płynie chłodzącym? nigdy nie
    widziałem...

  • 4. Data: 2010-01-25 18:26:20
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hjkk70$q4b$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > co to może być? całe naczynko wyrównawcze od środka pokryte jest jakąś
    > czarną substancją? jak wygląda olej w płynie chłodzącym? nigdy nie
    > widziałem...

    Hmm a nie masz problemu z temp cieczy chłodzącej, w sensie ze momętami
    znacznie przekracza te 90st C?
    Obstawiam przedmuch pod głowicą do układu chłodzenia.

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kWa
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 5. Data: 2010-01-25 19:25:08
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

> [...]
    > co to może być? całe naczynko wyrównawcze od środka pokryte jest jakąś
    > czarną substancją? jak wygląda olej w płynie chłodzącym?

    Właśnie tak ?
    Tzn. mogą to być skutki dostania się oleju do płynu,
    teraz, lub kiedyś.
    Nawet w 30-letnim Passacie czegoś takiego nie widziałem.

    Pzdr

    JKK

  • 6. Data: 2010-01-25 19:53:20
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Nawet w 30-letnim Passacie czegoś takiego nie widziałem.

    nie wiem tylko dlaczego po przejechaniu dłuższego odcinka i odkręceniu korka
    zbiornika nie strzela z niego ciśnieniem... może to być coś gorszego niż
    uszczelka?

  • 7. Data: 2010-01-25 20:09:48
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hjkq03$1ap$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > nie wiem tylko dlaczego po przejechaniu dłuższego odcinka i odkręceniu
    > korka zbiornika nie strzela z niego ciśnieniem...

    Płyn chłodzący masz o dobrej temperaturze zamarzania ?
    Nie ubywa go czasami ?

    Pzdr

    JKK