  • 1. Data: 2010-01-25 12:39:43
    Temat: Re: Prawdziwe ciepelko -20 ...
    Od: "robal" <r...@B...pl>

    luis <j...@i...pl> popełnił(a):

    > Tym bardziej nie ma powodów do paniki. Dzisiejszy ON spokojnie
    > wytrzymuje temp -30, moim zdaniem wystarczy kupować dobrej jakości
    > paliwo i będzie OK.

    Taaa... szczególnie biorąc pod uwagę, że temperatura krzepnięcia (mętnienia)
    ON zimowego oscyluje między -10 a -17 stopni. Co mi po temperaturze
    zablokowania zimnego filtra (a niechby i te -30 miała być), skoro już np.
    od -15 zaczyna się kawalić parafina :). Wystarczy niedobry zbieg
    okoliczności przyrody, jak i innych warunków - i d... zbita :)
    Bez dobrego depresatora czy innego siuwaksu ja bym nie ryzykował - nawet
    jeśli ON jest hiper/ultimate/power czy inny tam :)

    No, ale ja jeżdżę benzynowym, ale co się nasłucham od kierowników wszelkiej
    maści - że on zatankował zimowy ON np. do - 27, a przy -20 stał na poboczu
    abo nie ruszył z parkingu - to moje :P :)

    --
    Ford|Club|Polska - http://forum.fordclubpolska.org