  • 1. Data: 2009-04-20 18:14:30
    Temat: Alarm do motocykla i inne zabezpieczenia??
    Od: "szmergiel" <s...@o...pl>

    Moja znajoma mnie pyta jaki ma alarm kupic swojemu facetowi na urodziny do
    jego motocykla. Powiem szczerze ze ja nie uzywam i jestem w tym temacie
    zielony. Ona mi mowi alarm ale chodzi jej o jakies zabezpieczenie przed
    kradzieżą. Jakies blokady na tarcze itd. Co poleciacie w tym temacie???, o
    jakies konkretne rozwiazania mi chodzi i linki do miejsc gdzie mozna to
    dostac w necie.

    --
    pozdro
    KTM 640 Enduro

  • 2. Data: 2009-04-21 06:02:05
    Temat: Re: Alarm do motocykla i inne zabezpieczenia??
    Od: Soulsick <s...@g...com>

> [...]
    > poleciacie w tym temacie???, o jakies konkretne rozwiazania mi chodzi i
    > linki do miejsc gdzie mozna to dostac w necie.

    Blokada na tarczę, koniecznie z alarmem!
    Alarm po to, żeby z blokadą nie ruszyć - mi się kilka razy zdarzyło i
    wycie małego potępieńca uratowało mi ładnych kilka stówek.

    Co do alarmów, to ktoś musi to jeszcze zamontować...

    --
    Soulsick

  • 3. Data: 2009-04-21 08:47:02
    Od: a...@d...pl

    polecam blokade na tarcze XENE (poszukaj na allegro) i alarm PATROL
    LINE. ja to mam od kilku lat w juz drugim sprzecie i chwale sobie taki
    komplet. a i tak najlepiej przykuc sie jakims lancuchem do czegos bo
    co Ci po milionie zabezpieczen jak podjada przyczepka, wrzuca i
    odjada. Polska panie :(

    pzdr
    atlo fazer

  • 4. Data: 2009-04-21 13:18:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Tue, 21 Apr 2009 08:02:05 +0200, Soulsick napisał(a):

    > Blokada na tarczę, koniecznie z alarmem! Alarm po to, żeby z blokadą nie
    > ruszyć - mi się kilka razy zdarzyło i wycie małego potępieńca uratowało
    > mi ładnych kilka stówek.

    e, tam raz się wyglebisz, najlepiej przy laskach i już będziesz
    pamiętał :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 5. Data: 2009-04-21 17:21:19
    Od: "Oniet" <o...@o...eu>

> [...]
    > komplet. a i tak najlepiej przykuc sie jakims lancuchem do czegos bo
    > co Ci po milionie zabezpieczen jak podjada przyczepka, wrzuca i

    Ja planuje do siebie (prawdopodobnie do WR 250 R za ok. 20 tys.) kupić:

    - łańcuch ze stali hartowanej (polecano mi firmy KONIG i ABUS). U-lock jest
    dobry (mocny i trudny do sforsowania), ale łańcuchem przymocujesz do latarni i
    nie wrzucą ci moto do ciężarówki.

    - blokada tarczy hamulcowej (polecano mi zakup dwóch, różnych firm, z kluczami
    patentowymi) i nie chińskich !!! (słabe). Ponoć szczególną chałę robi NAXA.

    - alarm motocyklowy.
    Znów nie polecano mi chińskich, koreańskich i vietnamskich. Tylko japońskie,
    europejskie lub z usa. Słyszałem że na tych azjatyckich (nie japońskich) czasem
    zdarzało się ludziom, ze w czasie jazdy odcinały zapłon. Były przypadki też że
    doszło do spalenia moto...

    Na temat alarmów - sam chętnie wysłucham jakie firmy warto kupować. Może ktoś
    się podzieli opinią ? Chętnie kupie w Warszawie (ze względu na montaż - wole
    powierzyć serwisowi).

    W sieci jest sporo sklepów i na aukcjach też sporo ofert (ale jest też sporo
    fajansu)... Jak rzucisz okiem na:
    http://allegro.pl/18999_alarmy.html?order=pd&view=gt
    ext
    to niestety większość to Azja (do japońskich nic nie mam, ale reszta...).

    Oniet.

  • 6. Data: 2009-04-22 11:14:15
    Od: a...@d...pl

> [...]
    =gtext
    > to niestety większość to Azja (do japońskich nic nie mam, ale reszta...).

    powtarzam. alarm patrol line. zaklada go np yamaha fabrycznie. nie
    zbyt tani ale nie robi szopek.
    poczytajcie w fakach ;)

    atlo fazer