  • 1. Data: 2009-04-20 18:14:39
    Temat: Znaleziono aparat fotograficzny po zlocie w Częstochowie
    Od: "kiju" <k...@w...pl>

    Ktos zostawil plecak z aparatem cyfrowym w częstochowskim MC Donald'dzie, po
    zlocie na Jasnej Górze.
    Na zdjeciach sa numery tablic EP 0847 i EP 0649.

    kontakt na mojego maila
    k...@w...pl

    pozdro

    --
    ===Kiju===
    HONDA VFR RC36

  • 2. Data: 2009-04-20 20:09:01
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "kiju" napisał :
    > Ktos zostawil plecak z aparatem cyfrowym w częstochowskim MC Donald'dzie,
    > po zlocie na Jasnej Górze.

    Choć takie zachowanie powinno być normą, to jednak nie mogę się
    powstrzymać - brawo ten Pan !
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 3. Data: 2009-04-20 20:25:57
    Od: "kiju" <k...@w...pl>

    Czasem fotki więcej warte od aparatu :)

  • 4. Data: 2009-04-20 20:43:22
    Od: "MichałCBR" <m...@S...pl>

    Użytkownik "kiju" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ktos zostawil plecak z aparatem cyfrowym w częstochowskim MC Donald'dzie,
    > po zlocie na Jasnej Górze.
    > Na zdjeciach sa numery tablic EP 0847 i EP 0649.

    tablice z mojej miesciny, a jakie moto na fotach??

    pzdr
    Michal

  • 5. Data: 2009-04-20 21:05:55
    Od: "kiju" <k...@w...pl>

    Postaram sie wrzucic te foty ale chwilowo nie mam do nich dostepu.
    Wszystko jest u kierownika restauracji Mc.....