  • 1. Data: 2009-04-20 16:26:24
    Temat: Amortyzator Fazer - czy ten się nada?
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Sory za drugi wątek, ale znalazłem na allegro amorek tylny do fazera:
    http://allegro.pl/item608943676_yamaha_fz1_fazer_amo
    rtyzator_tylny.html

    Czy do fazera z 2003 roku się nada? Mam taki z czerwoną sprężyną i regulacją
    sprężyny na śrubę/nakrętkę. Jak ktoś wie, to prośba o podpowiedź, stary już
    nic nie trzyma, olej cieknie.

    --
    Grzybol

  • 2. Data: 2009-04-21 05:44:35
    Temat: Re: Amortyzator Fazer - czy ten się nada?
    Od: AlF <s...@g...com>

    Grzybol wrote:
> [...]
    > sprężyny na śrubę/nakrętkę. Jak ktoś wie, to prośba o podpowiedź, stary już

    nie widac zbiorniczka z gazem? a tak ( to mam do odsprzedania swoj stary
    (rocznik '04, 40kkm, nie cieknie) ktory wymienilem na Penske.

    pozdr,
    Alf

  • 3. Data: 2009-04-21 07:41:11
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Uzytkownik "AlF" <s...@g...com> napisal w wiadomosci
> [...]
    > nie widac zbiorniczka z gazem? a tak ( to mam do odsprzedania swoj stary
    > (rocznik '04, 40kkm, nie cieknie) ktory wymienilem na Penske.

    Jak sie nada do mojego to chetnie.

    --
    Grzybol

  • 4. Data: 2009-04-21 07:54:58
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

> [...]
    > nie widac zbiorniczka z gazem? a tak ( to mam do odsprzedania swoj stary
    > (rocznik '04, 40kkm, nie cieknie) ktory wymienilem na Penske.

    Jak mozesz to napisz na priv: poletnik malpa 02.pl

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2009-04-21 15:28:15
    Od: AlF <s...@g...com>

    Grzybol wrote:
    > Uzytkownik "AlF" <s...@g...com> napisal w wiadomosci
    >
    > Jak mozesz to napisz na priv: poletnik malpa 02.pl

    musimy sie zastanowic nad trasnportem ba ja Panie mieszkam w Arizonie -
    takze moze to byc kwestia kilku miesiecy.

    chociaz ja osobiscie bym oddal szoka -sorki amorka - do regeneracji.

    Pozdr, A.

  • 6. Data: 2009-04-21 16:16:00
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

> [...]
    > takze moze to byc kwestia kilku miesiecy.
    > chociaz ja osobiscie bym oddal szoka -sorki amorka - do regeneracji.

    Hmm, Arizona, musi to gdzies w Afryce:-). Nie wiem jak z ta regeneracja, nie
    wiem gdzie i czy to robia dobrze. Lepiej se kupie uzywanca i wsadze bez
    bólu.

    --
    Grzybol

  • 7. Data: 2009-04-21 17:02:47
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    dobry pomysl :) i za tydzien moze znow bedzie ciekl :)

    --
    pozdro,
    doomin13

  • 8. Data: 2009-04-22 05:55:29
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Grzybol pisze:

    > Hmm, Arizona, musi to gdzies w Afryce:-). Nie wiem jak z ta regeneracja, nie
    > wiem gdzie i czy to robia dobrze. Lepiej se kupie uzywanca i wsadze bez
    > bólu.

    Szukaj uzywanego - o regeneracji zapomnij...
    Najlepiej ebay - de lub uk - za 400-500 zl znajdziesz bez problemow
    duzo osob wymienia nawet po niewielkim przebiegu bo z pasazerem
    nie bardzo ponoc daje rade.
    Ja mam u siebie akcesoryjnego Hagona i sprawdza sie bdb

    Norbi
    KFazer'03

  • 9. Data: 2009-04-22 06:24:02
    Od: AlF <s...@g...com>

    Grzybol wrote:

    > Hmm, Arizona, musi to gdzies w Afryce:-). Nie wiem jak z ta regeneracja, nie
    > wiem gdzie i czy to robia dobrze. Lepiej se kupie uzywanca i wsadze bez
    > bólu.

    gdby jakim cudem udalo sie, to moj ma 40kkm i byl jezdzony na zasadniczo
    dobrych drogach. z przodu wymienilem uszczelki bo byly juz w wiekszosci
    zuzyte.

  • 10. Data: 2009-04-22 06:29:18
    Od: AlF <s...@g...com>

    Norbi wrote:

    > Szukaj uzywanego - o regeneracji zapomnij...

    to chyba kwestia rynku - w USA da sie to naprawde zrobic dobrze.
    osobiscie wybral bym taki miast kupowania uzywanego kota w worku.

    > Najlepiej ebay - de lub uk - za 400-500 zl znajdziesz bez problemow
    > duzo osob wymienia nawet po niewielkim przebiegu bo z pasazerem
    > nie bardzo ponoc daje rade.

    z tego co wiem to glownie chodzi sprezyny ktore w frezarce sa liczone na
    jezdzca 60kg. wszystko ponad czy to solo czy 2up zostawia bardz malo
    zakresu do pracy, nawet po podkreceniu nastaw na maksa.

    > Ja mam u siebie akcesoryjnego Hagona i sprawdza sie bdb

    to chyba najlepsze wyjscie. ja tez mam akcesoryjnego. a co nie mniej
    wazne, wymienilem sprezyne na o prawie 50% twardsza, takze jak siedze
    nie jest dobita do dna.