    From: "Oniet" <o...@o...eu>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Alarm do motocykla i inne zabezpieczenia??
    Date: Tue, 21 Apr 2009 19:21:19 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > polecam blokade na tarcze XENE (poszukaj na allegro) i alarm PATROL
    > LINE. ja to mam od kilku lat w juz drugim sprzecie i chwale sobie taki
    > komplet. a i tak najlepiej przykuc sie jakims lancuchem do czegos bo
    > co Ci po milionie zabezpieczen jak podjada przyczepka, wrzuca i
    > odjada. Polska panie :(

    Ja planuje do siebie (prawdopodobnie do WR 250 R za ok. 20 tys.) kupić:

    - łańcuch ze stali hartowanej (polecano mi firmy KONIG i ABUS). U-lock jest
    dobry (mocny i trudny do sforsowania), ale łańcuchem przymocujesz do latarni i
    nie wrzucą ci moto do ciężarówki.

    - blokada tarczy hamulcowej (polecano mi zakup dwóch, różnych firm, z kluczami
    patentowymi) i nie chińskich !!! (słabe). Ponoć szczególną chałę robi NAXA.

    - alarm motocyklowy.
    Znów nie polecano mi chińskich, koreańskich i vietnamskich. Tylko japońskie,
    europejskie lub z usa. Słyszałem że na tych azjatyckich (nie japońskich) czasem
    zdarzało się ludziom, ze w czasie jazdy odcinały zapłon. Były przypadki też że
    doszło do spalenia moto...

    Na temat alarmów - sam chętnie wysłucham jakie firmy warto kupować. Może ktoś
    się podzieli opinią ? Chętnie kupie w Warszawie (ze względu na montaż - wole
    powierzyć serwisowi).

    W sieci jest sporo sklepów i na aukcjach też sporo ofert (ale jest też sporo
    fajansu)... Jak rzucisz okiem na:
    http://allegro.pl/18999_alarmy.html?order=pd&view=gt
    ext
    to niestety większość to Azja (do japońskich nic nie mam, ale reszta...).

    Oniet.